Spotify-Apple naar zone 3 SR7008

Gestart door bp, mei 24, 2020, 16:06:16

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

bp

Sinds enkele weken maanden kan ik Spotify Premium niet meer streamen via IOS naar Zone 3 (Tuin) van SR7008.
Zoon heeft Android en kan dit wel nog?
Iemand een idee?

Bert Poelman


pameijer

Alleen Zone 3? Bedoel je  dat je nog wel naar Main kunt streamen met jouw Apple?
Anthem MRX1120 / Sony UBP-X800M2 / Technics SL2000 + NAD PP2i/ Apple TV 4K + Nvidia Shield + Vero 4K+/ Vu+ Duo2 / LG 55C7 / JVC X7900 met iVisions Cinema 4K 260 cm / AVI ADM9.1RS actives front en center + AVI DM5 rears + 4x Micca M8C + Rythmik E15

bp

Ik heb IOS 13.4

Feitelijk kan ik alleen Spotify maar afspelen via Apple TV naar zone I en II. Voor Zone III lukt het helemaal niet meer.

Bert Poelman

En via de air-play knop op je mobiel of iPad?

pameijer

Citaat van: bp op juni 14, 2020, 20:13:50
Ik heb IOS 13.4

Feitelijk kan ik alleen Spotify maar afspelen via Apple TV naar zone I en II. Voor Zone III lukt het helemaal niet meer.
Dat is dus een ander probleem dan je in je eerste post meldde. Je gebruikt dus alleen de ATV en niet Spotify Connect? Ik zou lekker die laatste gebruiken.

https://marantz-uk.custhelp.com/app/answers/detail/a_id/3775/
Anthem MRX1120 / Sony UBP-X800M2 / Technics SL2000 + NAD PP2i/ Apple TV 4K + Nvidia Shield + Vero 4K+/ Vu+ Duo2 / LG 55C7 / JVC X7900 met iVisions Cinema 4K 260 cm / AVI ADM9.1RS actives front en center + AVI DM5 rears + 4x Micca M8C + Rythmik E15

Bert Poelman

Citaat van: bp op juni 14, 2020, 20:13:50
Ik heb IOS 13.4

Feitelijk kan ik alleen Spotify maar afspelen via Apple TV naar zone I en II. Voor Zone III lukt het helemaal niet meer.

Zone 3 is hoogstwaarschijnlijk analoog? Ik heb hier precies hetzelfde met mijn NR 1606, en ook een AppleTv! Als ik de spotify app afspeel via de AppleTv kan ik enkel zone 1 afspelen, en níét zone 2. (Een 1606 heeft maar 2 zones...) Als ik de app spotify open op mijn IPhone óf IPad, en ik stream via Air-play naar de Marantz kan ik wél beide zones afspelen, of zelfs alleen via zone 2, als ik in het menu zone 1 uitzet....
ik ga er gemakshalve maar even van uit dat jouw zone 1 en 2 wel digitaal zijn, en je zone 3 enkel analoog

bp

Probleem is dat ik de Marantz al geruime tijd niet meer vind meer vind via Airplay. Enkel via Apple TV nog bereikbaar. kan het toevoegen van Apple TV een reden zijn om niet meer via Airplay te kunnen streamen?
Zoon kan dit wel nog via Android?

Bert Poelman