SR7008 - Radiozenders verdwenen

Gestart door Toxiq, april 24, 2020, 10:38:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Toxiq

Radiozenders verdwenen....

Een tijdje geleden waren ineens de radiozenders (internet streaming) verdwenen
Geen idee wat ik gedaan heb, maar nu we zo veel thuis zitten is het luisteren van radio ook meer aan de orde
Hoe krijg ik de lijst met zenders weer terug ?



Spikes25

Zie inderdaad de link van Ron_Z
Er is een audio merk ( gaat helaas niet op voor SR) die gratis voor met een andere aanbieder in zee gaat. Waar Marantz het laat afweten.
Zie :Zoals in maart 2019 aangekondigd wordt voor gratis internetradio op Yamaha-producten niet langer vTuner gebruikt maar airable.radio. Om te blijven beschikken over gratis internetradio is deze verandering op specifieke modellen doorgevoerd door middel van een firmware-update.
Bron:https://nl.yamaha.com/nl/support/internet_radio_station_access_issues/index.html

Het gaat mij niet om die 3 dollar, maar om het principe. waarom doet Marantz niet het zelfde ??????????

"One good thing about music, when it hits you, you feel no pain."
― Bob Marley

Toxiq

Dat is inderdaad wel jammer, ik had vroeger logitech squeezebox, die kon je gewoon zelf de links updaten

Nu ja het is niet anders, ik kom er alleen nog niet uit hoe ik het weer werkend krijg, ik zie nergens bij Vtune waar ik kan betalen

CBdicX

#4
Toch weer een puntje om gebruikers een nieuwe receiver te laten kopen.
Nu gebruikt D&M Tunein via het Heos platform en denk dat dit de gedachte erachter is.
Soundunited zou natuurlijk voor iedere oude gebruiker dit (betaalde) vTuner abonnement kunnen doorzetten, maar zullen dit niet doen gezien de kosten.
Als SU dit ook met Tunein gaat doen, en het interesseert mij niet of dit een beslissing is van het portal, dan stap ik over naar Yamaha, want die "updaten" wel.

Toxiq

Nu ja, voor die paar euro wil ik dat abb. wel afsluiten, maar ik zie niet hoe ik dat moet doen, op de site word ik niet veel wijzer

Toxiq

Ik ben hier nog steeds niet verder mee gekomen, ik zie gewoon niet hoe ik een abb kan afsluiten
iemand ?

Bert Poelman

Probeer eens via  www.radiomarantz.com  wordt je vanzelf doorgelinkt naar vtuner; als je dan wilt inloggen op je account wordt je gevraagd om drie dollar over te maken. Dat overmaken kan overigens gratis met een Pay-Pal account. Tenminste zorgorganisaties het hier bij mij