helemaal klaar met 'high end' spul

Gestart door Parakeet, maart 29, 2020, 17:40:10

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

geoffreyvanvugt

Citaat van: CBdicX op maart 31, 2020, 00:20:18

En een AV8003 is toch een "all in one" ??
En het bezoek moet gewoon met zijn tengels van de apparatuur af blijven  :-D

Beest van een component lijkt mij. Zeker met de mm8003
Marantz SR7011
Marantz PM7003
Sony UBP-X800
Pro Ject Debut III Esprit
Dune HD Solo Lite

Front - Jamo Concert VII
Surround - Jamo Concert V
SurroundBack - Jamo Concert V
Center - Jamo Concert II​​
Height Front/Back - Jamo 28
Subwoofer - Jamo Sub 360

CBdicX

Citaat van: geoffreyvanvugt op maart 31, 2020, 00:31:35
Beest van een component lijkt mij. Zeker met de mm8003

Daarom begrijp ik dit verhaal niet helemaal, een av8003 hebben, en dan een all in one willen kopen..........
Hij lijkt mij wel  :-D   :-D   :-D LOL  :wink:

renes59

Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.

geoffreyvanvugt

Marantz SR7011
Marantz PM7003
Sony UBP-X800
Pro Ject Debut III Esprit
Dune HD Solo Lite

Front - Jamo Concert VII
Surround - Jamo Concert V
SurroundBack - Jamo Concert V
Center - Jamo Concert II​​
Height Front/Back - Jamo 28
Subwoofer - Jamo Sub 360

renes59

Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.

geoffreyvanvugt

Nee. Ik ben blij met mijn spulletjes. En de av8003 heeft geen Atmos volgens mij.
De mm zou mij meer interesseren.
Marantz SR7011
Marantz PM7003
Sony UBP-X800
Pro Ject Debut III Esprit
Dune HD Solo Lite

Front - Jamo Concert VII
Surround - Jamo Concert V
SurroundBack - Jamo Concert V
Center - Jamo Concert II​​
Height Front/Back - Jamo 28
Subwoofer - Jamo Sub 360

CBdicX

Citaat van: geoffreyvanvugt op maart 31, 2020, 11:02:00
Nee. Ik ben blij met mijn spulletjes. En de av8003 heeft geen Atmos volgens mij.
De mm zou mij meer interesseren.

De av8003 is uit 2008, dus nee, geen Atmos, denk dat het Atmos idee nog niet eens geboren was bij Dolby  :wink:

geoffreyvanvugt

Klopt. Nogmaals ik ben eeg blij met mijn setup. En ik heb de MM ook niet nodig. Ik heb genoeg power staan. Wel zou ik eens willen overstappen naar een krachtigere stereo versterker als vervanging voor mijn pm7003. Maar deze moet zowel als stereo en eindtrap functioneren. Maarja, ik wil zoveel. Wat boven aan mijn verlanglijstje staat is toch een 4k beamer met 3D functie. Maar de doekoes zijn ook op. Eerst nog andere projectes afronden en vooralsnog heeft het geen haast.
Marantz SR7011
Marantz PM7003
Sony UBP-X800
Pro Ject Debut III Esprit
Dune HD Solo Lite

Front - Jamo Concert VII
Surround - Jamo Concert V
SurroundBack - Jamo Concert V
Center - Jamo Concert II​​
Height Front/Back - Jamo 28
Subwoofer - Jamo Sub 360

Parakeet

Heb met de juiste desktop software de boel aardig weten te programmeren.
De Marantz set blijft nog even.
Dank voor alle reakties.

Groet P

geoffreyvanvugt

Citaat van: Parakeet op maart 31, 2020, 16:20:32
Heb met de juiste desktop software de boel aardig weten te programmeren.
De Marantz set blijft nog even.
Dank voor alle reakties.

Groet P

Ik denk een hele verstandige keuze   :yes:
Marantz SR7011
Marantz PM7003
Sony UBP-X800
Pro Ject Debut III Esprit
Dune HD Solo Lite

Front - Jamo Concert VII
Surround - Jamo Concert V
SurroundBack - Jamo Concert V
Center - Jamo Concert II​​
Height Front/Back - Jamo 28
Subwoofer - Jamo Sub 360

Simon_Jaarsma

Citaat van: Maus op maart 29, 2020, 23:18:29
Hier altijd stereo gehad en niks anders. Wel heb ik een losse pre/eindversterker waardoor m'n vriendin al moet vragen aan welk apparaat ze moet zitten om het volume te regelen.

Daarnaast hobby ik veel met bandrecorders, cassettedecks en minidisc, waardoor de set geregeld anders aangesloten is. Ik moet eigenlijk een patchpaneel hebben, dat zou makkelijker zijn dan telkens van ingang wisselen en zoeken welke dat ookalweer was.

Voorheen, bij m'n ouders thuis, had ik meerdere sets staan, en geen partner om rekening mee te houden qua indeling. Dat was helemaal leuk, alles koppelde ik aan elkaar, rec outs van de ene vintage set, gingen naar de line in van de moderne set, en andersom.

Sony 755a? en akai 630 zie ik! mooi hoor!! heb recent ook mijn eerste ervaring met reel to reel echt mooi spul
VintageStereo op YT

Simon_Jaarsma

Zelf eenmaal een sr5008 gehad. Leuk apparaat maar ik heb niet de echt de mogelijkheid voor surround. Was wel heel mooi inderdaad voor films/series.
VintageStereo op YT

Maus

Citaat van: Simon_Jaarsma op april 01, 2020, 00:32:47
Sony 755a? en akai 630 zie ik! mooi hoor!! heb recent ook mijn eerste ervaring met reel to reel echt mooi spul

Beide al lang weg, die foto is denk ik 10-15 jaar oud. Ik heb nu geen 26cm decks meer, alleen 18. Ideaal vanwege formaat.
Wel 20 stuks ofzo ;D.

Simon_Jaarsma

Citaat van: Maus op april 01, 2020, 23:24:27
Beide al lang weg, die foto is denk ik 10-15 jaar oud. Ik heb nu geen 26cm decks meer, alleen 18. Ideaal vanwege formaat.
Wel 20 stuks ofzo ;D.

Tja de prijzen die ze tegenwoordig ook vragen voor 26cm is behoorlijk veel. Ik heb zelf voornamelijk ook alleen maar 18cm banden. Zo'n beetje allemaal Afga
VintageStereo op YT

Maus

Ik heb honderden tapes van allerlei merken maar eigenlijk blijft alleen TDK, Maxell en LPR35. De rest is allemaal aan het poederen of klinkt gewoon niet goed.