World Record Store Day en M&G bij Cor in Leiden? !CANCELLED!

Gestart door Cornelis1921, maart 05, 2020, 03:08:33

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Cornelis1921

Op 18 april aanstaande is het weer zover: World Record Store Day, en dus M&G bij Cor.

René (@renes59) kan jij dan? En Marcel (@jrm) en Hans (@Whisper.nl)  of misschien anderen? Programma start weer tussen 11:00 - 12:00 en is als gebruikelijk: Inloop met muziek en taart, daarna zo even na 14:00 de stad in voor vis en een CD of LP of beiden en daarna, bij weder thuiskomst, borrelen met muziek, nootjes en eventueel afsluiten met een (zelfgemaakte) kippensoep maaltijd met stokbrood en kruidenboter. Wie-o-wie mag ik dan wel verwelkomen, want gelukkig ben ik nu wel zo opgeknapt?  Ik voel mijzelf goed en de mini-M&G met Hans is van dat goed verlopen. Kortom, who gives it a try? Er is plaats voor maximaal 3 extra deelnemers. !CANCELLED!
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Whisper.nl

De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

renes59

Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.

Cornelis1921

Citaat van: renes59 op maart 05, 2020, 13:19:19
Nee, dat lukt mij niet, dat is op een maandag.
@renes59, ik had een foutje gemaakt, het moet zijn zaterdag 18 april. Kan jij dan? Ik zet jou alvast op de lijst: 

Renes59 onder voorbehoud.
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Cornelis1921

En Marcel (@jrm), eveneens onder voorbehoud, omdat hij op de vorige geplande M&G ook wilde komen.

Kortom, onder voorbehoud zitten wij weer nu vol, tenzij...
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Cornelis1921

* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Cornelis1921

#6
Citaat van: renes59 op maart 05, 2020, 13:19:19
Nee, dat lukt mij niet, dat is op een maandag.
:oops: Oeps! Foutje René, moet zijn zaterdag 18 april. stupid violent1
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

NB

Citaat van: Cornelis1921 op maart 05, 2020, 03:08:33
Op 18 april aanstaande is het weer zover: World Record Store Day, en dus M&G bij Cor.

René (@renes59) kan jij dan? En Marcel (@jrm) en Hans (@Whisper.nl)  of misschien anderen? Programma start weer tussen 11:00 - 12:00 en is als gebruikelijk: Inloop met muziek en taart, daarna zo even na 14:00 de stad in voor vis en een CD of LP of beiden en daarna, bij weder thuiskomst, borrelen met muziek, nootjes en eventueel afsluiten met een (zelfgemaakte) kippensoep maaltijd met stokbrood en kruidenboter. Wie-o-wie mag ik dan wel verwelkomen, want gelukkig ben ik nu wel zo opgeknapt?  Ik voel mijzelf goed en de mini-M&G met Hans is van dat goed verlopen. Kortom, who gives it a try? Er is plaats voor maximaal 3 extra deelnemers.

Mooi dat je opgeknapt bent Cor Het m en g schema ziet er gezellig & smakelijk uit. Voor mij echter te ver uit de buurt.


Kamer set:
Marantz PM 6007 - Q Acoustics 3050 - Infinity Alpha 10 - Yamaha CDS303 - Marantz cd 5000-
Pioneer DV-50LX- Bluetooth receiver BLS- B11.
Sennheisser HD 700 en Sennheiser IE 800.

Slaapkamer:
PM 6004, Mistral Bow 3, Philips cd 723, Dab+tuner.

Cornelis1921

#8
Citaat van: Nb op maart 05, 2020, 16:37:22
Mooi dat je opgeknapt bent Cor Het m en g schema ziet er gezellig & smakelijk uit. Voor mij echter te ver uit de buurt.
Dank je, N., voel mijzelf ook stukken beter nu. Ik moest zojuist enorm lachen om mijn eigen fysieke misère. Zegt genoeg. Ik heb het dan weliswaar niet onder controle, doch kan er in ieder geval om lachen. Kreeg even daarvoor een leuk Facebook-berichtje van een oude kennis. Zoiets doet ook altijd goed. The Sunny spells are here again and I can grab them. De impact van deze periode is net zo ingrijpend en lang als die van mijn open hart operatie. Al 3 weken fentanyl, hakt er ook in. Al met al ben ik zieker en voel ik mijzelf zieker dan ten gevolge van het dubbele bypass-gebeuren. Ik wist niet dat sarcoïdose zo'n aanslag op je welzijn en welbevinden betekende. Nu krabbel ik op en merk ik ook langzamerhand wat vooruitgang betekend en in welk gekkenhuis de meeste mensen leven met hun gejaagdheid en klaterrijkdom, want echte rijkdom betekend vriendschap, trouw, loyaliteit en vooral het vertrouwen kunnen genieten van je dierbaren die je niet in de steek laten, hoe ernstig de situatie ook is: 20 oktober schopte ik John de deur uit. doch 10 dagen zei John: "Ik kom terug, onder voorwaarwaarden, mijn voorwaarden, en nu geen gekkigheid meer." Ik aanvaarde dat allemaal, het bleek het begin van een nieuwe, nog stevigere periode in onze vriendschap te zijn, waar ik hier al eerder over berichte. Je heb het niet voor het kiezen in het leven, alleen maar te aanvaarden en de rest komt vanzelf.
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

NB

Citaat van: Cornelis1921 op maart 05, 2020, 17:12:12.
Je heb het niet voor het kiezen in het leven, alleen maar te aanvaarden en de rest komt vanzelf.

In futiele zaken kun je kiezen, de echt belangrijke zaken heb je mee te dealen.
Kamer set:
Marantz PM 6007 - Q Acoustics 3050 - Infinity Alpha 10 - Yamaha CDS303 - Marantz cd 5000-
Pioneer DV-50LX- Bluetooth receiver BLS- B11.
Sennheisser HD 700 en Sennheiser IE 800.

Slaapkamer:
PM 6004, Mistral Bow 3, Philips cd 723, Dab+tuner.

Cornelis1921

Citaat van: Nb op maart 05, 2020, 16:37:22
Mooi dat je opgeknapt bent Cor Het m en g schema ziet er gezellig & smakelijk uit. Voor mij echter te ver uit de buurt.
Tja, van dat ligt Flevostad wel erg ver uit de buurt. Jammer hoor, had ook jou eens graag ontmoet.
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Cornelis1921

#11
Citaat van: Nb op maart 05, 2020, 17:20:05
In futiele zaken kun je kiezen, de echt belangrijke zaken heb je mee te dealen.
Mensen denken en zeggen dat je alles zelf bepaald. Nu, niets is minder waar, want wanneer je het eenmaal achter de rug hebt, piep je wel anders, de realiteit is 180 graden anders, precies het tegenovergestelde van wat je er altijd van dacht te kunnen weten dat 'ie was en is.

Ik ben sinds mijn opname op 4 januari in het Alrijne Ziekenhuis Leiderdorp vooral fysiek steeds zwakker geworden doch mentaal steeds sterker, al heb nog nooit zo vaak en intens gehuild sindsdien, iets wat ik zeker ook moest leren.  Voor mij betekend leven vooral overgeven en overgave, en niets meer dan dat, aanvaarden wat men kan veranderen, en betekend zo'n beetje voor alles. IJzer met handen breken? No way! Dat zal ik nooit meer proberen. The easy way is my way. Dus vanaf nu: Go with the flow! Of zoiets. Ondanks dat ik minder kan, kan ik ook meer, namelijk meer genieten. Ik ben er steeds meer voor mijn medemens en medemens dus voor mij. Wat mij de laatste weken overkomt had ik nooit durven dromen of durven verwachten, dat sommige mensen ECHT aardig zijn, zoals de boys hier op het forum. Ben ik nu aardiger geworden, zijn jullie het, of zijn wij met zijn allen aardiger geworden? Mijn vijandigheid lijkt wel met de noorderzon vertrokken te zijn: Fentanyl? Of anderszins? Al voordat ik fentanyl ging gebruiken richtte mijn boosheid zich voornamelijk zich tegen mijzelf. Ik riep eens in de keuken keihard:  "Klootzak, klootzak, klootzak.", tegen mijzelf vanwege het feit dat ik dat van mijzelf ook zo vond. Nu ben ik dat gevoel helemaal kwijt. Ik weet wel dat ik eigenlijk een sissy, een doetje, ben, maar daar hoef ik mijzelf toch niet voor te schamen? Ik ben een lief mens voor alles, en dat weet ik, maar die eeuwige competitie... Gek, maar wanneer ik mijzelf in de spiegel ziet, ziet ik ik eigenlijk alleen maar zachtaardigheid en zachtmoedigheid. Iets waar je als man het liefst voor weg loopt, omdat onze zachte kanten niet gezien mogen worden? De vrouwen zien juist deze kanten het liefst, onze kinderen ook. Maar ja, niet mannelijk hè? En wij weten allemaal dat juist dat onze allerzachtste kanten ook onze allermooiste kanten zijn. Waarom ik dit her opgeschreven heb weet ik niet. Een afrekening met mijzelf misschien. Maurice, ik wist dat wij elkaar ooit weleens hierin zouden vinden, jij de professional en ik de eeuwige zoeker.
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

jrm

Lees het net, kijk nu in onze huisagenda en ik kan!

Dus houd een plaatsje voor mij vrij.

Cornelis1921

Citaat van: jrm op maart 07, 2020, 15:42:24
Lees het net, kijk nu in onze huisagenda en ik kan!

Dus houd een plaatsje voor mij vrij.
Hartstikke mooi Marcel. Eet jij de ook mee met de kippensoepmaaltijd?
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Cornelis1921

* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *