waar kan ik het beste zoeken naar een 2275 (in Nederland)?

Gestart door Robert70, februari 24, 2020, 08:28:10

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Robert70

Hoi lezers,

ik ben op zoek naar een mooie Marantz 2275, maar tot nu toe zonder succes. Heeft iemand een tip?

Het aanbod in Nederland lijkt beperkt, maar misschien kijk ik niet op de juiste websites. Ik zag er twee te koop staan bij Euromaxx, maar helaas voor forse prijzen. In Duitsland staan er meerdere te koop, maar ik ga liever eerst wat dichter bij huis zoeken.

Ik heb gekeken op Marktplaats, eBay, catawiki, hifi.nl, hifistereo, vintageaudiorepair en vintageaudiodreams, maar ik heb niets gevonden.
Hebben jullie misschien ideeën? Ik zoek overigens ook een 5020 of 5220.

Robert


pameijer

Anthem MRX1120 / Sony UBP-X800M2 / Technics SL2000 + NAD PP2i/ Apple TV 4K + Nvidia Shield + Vero 4K+/ Vu+ Duo2 / LG 55C7 / JVC X7900 met iVisions Cinema 4K 260 cm / AVI ADM9.1RS actives front en center + AVI DM5 rears + 4x Micca M8C + Rythmik E15

i2Paq

Ik heb hem ooit via MP gekocht, maar het blijft goed zoeken.

Via een buitenlandse site zou ik iets dergelijks niet 1-2-3 kopen.

Misschien eBay met een 100% reputatie.
Het feit dat licht sneller gaat dan geluid kan mogelijk verklaren dat iemand een helder licht lijkt, totdat hij begint te praten...

Whisper.nl

De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

Robert70

In principe zat ik dus al goed te kijken en zijn er blijkbaar geen andere Nederlandse websites waar vintage audio wordt verkocht. Mooi, dan weet ik dat en zal ik geduldig verder zoeken.

Bedankt voor jullie reacties!