Marantz 33 voorversterker (Oostende, Belgie, 500 Euro?)

Gestart door DjKolk, februari 11, 2020, 17:29:11

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DjKolk

https://www.2dehands.be/a/audio-video-tv/versterkers-en-ontvangers/m1500221101-marantz-model-33-stereo-preamplifier.html?c=08c285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr



Beste,

Aangeboden te koop is een Model 33 uit 1969. Het toestel verkeerd in goede staat. Staat op 220v en alle RCA uit en ingangen werden vervangen naar nieuwe. Bij deze toestellen een must. De originele RCAs zijn uit ceramic en breken bij veel gebruik. Daardoor was dit toestel tot 2 jaar terug onbruikbaar wegens slechte contacten. Nu niet meer.

Eigenlijk hoeft dit toestel niet weg. Maar ik bied het aan om eens te zien of er interesse is. Dit toestel gaat ook niet voor een prikje weg. In Belgiƫ werd het nog nooit aangeboden.

Ruilaanbiedingen mogelijk. Ik zoek voor 1960s Marantz. Van dezelfde waarde of met opleg van mijn kant...

Graag, als u een Model 32 heeft (eindversterker) mij aanbieden om samen met deze 33 te laten werken. Dan doe ik de 33 ook niet meer weg.

Gelieve me niet te bestoken met emails van wat is de laagste prijs etc. Wordt niet op gereageerd.

Ophalen. Ik verstuur dit toestel niet.


Lijkt me een zeldzaam model voor niet teveel geld, zouden toch liefhebbers voor moeten zijn.

Gr. Patrick.

SB_Marantz

Citaat van: DjKolk op februari 11, 2020, 17:29:11

Beste,

Aangeboden te koop is een Model 33 uit 1969. Het toestel verkeerd in goede staat. Staat op 220v en alle RCA uit en ingangen werden vervangen naar nieuwe. Bij deze toestellen een must. De originele RCAs zijn uit ceramic en breken bij veel gebruik. Daardoor was dit toestel tot 2 jaar terug onbruikbaar wegens slechte contacten. Nu niet meer.




Keramiek?

Gewoon nikkel bedoel je.
Is prima schoon te maken, ook inwendig.
Mijn model heeft die problemen niet meer na grondige reiniging.

Geen foto van de achterzijde/ intern?
Facts count.




CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

DjKolk

Weet ik niet Wilfred bovenstaande is tekst uit de advertentie.
Groetjes Patrick.