PM7000 schoonmaken

Gestart door Ronnie61, december 31, 2019, 21:28:13

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Maus

Wees alsnog voorzichtig met Dasty. Soms gaat de tekst eraf, afhankelijk van de laksoort van de tekst.

Zelf poets ik alleen nog maar met vochtige schoonmaakdoekjes.. Dasty alleen als er geen andere weg meer is.

JohnWx

Citaat van: Maus op januari 01, 2020, 21:33:01
Wees alsnog voorzichtig met Dasty. Soms gaat de tekst eraf, afhankelijk van de laksoort van de tekst.

Zelf poets ik alleen nog maar met vochtige schoonmaakdoekjes.. Dasty alleen als er geen andere weg meer is.

We gebruiken het ook voor op fietsen en is nog nooit en stickertje afgegaan of logo maar persoon zou ik om de letters en logo gaan er verdunnen


Wonderspul
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Ronnie61

Zoals gezegd is het schoonmaken goed gelukt met Meubeline  :-) alleen weet ik nog niet of ik nu een zilveren of gouden versie heb... als ik zoek op Google naar afbeeldingen zie ik niet hoe je ze kan onderscheiden...  :oops: is de ombouw anders van kleur ?

Samro

#18
Ziet er mooi en schoon uit nu zo te zien 😉 Volgens mij is dit een goudkleurige. Mijn PM8005 is ook goudkleurig maar is bijna gelijk aan zilverkleur. Veel luisterplezier met je versterker 😀

Ronnie61

Citaat van: Samro op januari 04, 2020, 00:26:47
Ziet er mooi en schoon uit nu zo te zien 😉 Volgens mij is dit een goudkleurige. Mijn PM8005 is ook goudkleurig maar is bijna gelijk aan zilverkleur. Veel luisterplezier met je versterker 😀

Bedankt  :-) wel een beetje vreemd dat ik het niet kan zien wat ik heb...  :-D

Samro

Zo zijn de kleur verschillen beter te zien op de foto. De Sony's zijn champagne kleur. De Cambridge cd speler en Aune dac  zilver, en de Marantz versterker is goud/zilver!

JohnWx

Citaat van: Samro op januari 04, 2020, 13:50:12
Zo zijn de kleur verschillen beter te zien op de foto. De Sony's zijn champagne kleur. De Cambridge cd speler en Aune dac  zilver, en de Marantz versterker is goud/zilver!


Ik zeg mooie spullen +++++++++
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Ronnie61

Citaat van: Samro op januari 04, 2020, 13:50:12
Zo zijn de kleur verschillen beter te zien op de foto. De Sony's zijn champagne kleur. De Cambridge cd speler en Aune dac  zilver, en de Marantz versterker is goud/zilver!

Ik zie bij die Marantz alleen zilver...  :-) ik hou het er maar op dat ik een Champagne kleurige heb  :-D

Samro


Samro

Citaat van: Ronnie61 op januari 04, 2020, 18:58:19
Ik zie bij die Marantz alleen zilver...  :-) ik hou het er maar op dat ik een Champagne kleurige heb  :-D
Deze? 🥂

Ronnie61

Citaat van: Samro op januari 04, 2020, 21:41:20
Deze? 🥂

De onderste Marantz op die foto is toch alleen zilver ? of bedoel je wat anders ?  :-D

Samro

Citaat van: Ronnie61 op januari 04, 2020, 21:52:20
De onderste Marantz op die foto is toch alleen zilver ? of bedoel je wat anders ?  :-D
Nee mijn smilies (2 champagne glazen) komen op jou pc schijnbaar niet over. Of heb je ze laten vallen? :wink:

Ronnie61

Citaat van: Samro op januari 05, 2020, 17:53:55
Nee mijn smilies (2 champagne glazen) komen op jou pc schijnbaar niet over. Of heb je ze laten vallen? :wink:

Oja nu je het zegt, het zijn champagne glazen  :-D gewoon overheen gekeken...  clown1