Museum

Gestart door sonsan, december 31, 2019, 14:15:58

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

sonsan

Ik liep laatst in mijn dorp (Wijchen) een electronicazaak binnen en ik waande me in een Marantz museum!
Ik, als geen kenner van vintage, schrok wel van menige prijs. maar misschien waren dat dan wel echte museumstukken....

Wellicht al hier bekend en zoniet, een luilekkerland voor vintage liefhebbers:

https://www.euromaxx.nu/hifi/receivers-versterkers#filter:24cd8e0c4d024248ad6b1fbb4f914a32
Marantz SR7013 met Aircom T8 - Marantz PM8003 - Cambridge Audio MXN10 - iFi iPower - Dune HD Max - Mordaunt Short Performance 6 front + rear -  MS Mezzo 5 - BK P12-300SB-PR sub - Van Damme UP-LCOFC Hifi speakerkabels - Supra SPC - Panasonic 65ST50

Simon_Jaarsma

Ja prijzen van niet deze wereld. Maar mooi spul inderdaad
VintageStereo op YT

Robbb

In wijchen idd daar kom ik vaak in dat dorp..


Maar inderdaad al vaker geweest, alleen zou ik mn eerder naar de liefhebber marantz reparateurs van dit forum heen brengen

Moet wel zeggen dat de marantz zaak wel mooi spul heeft staan :-P :-o

Vindt wel leuk dat in mn eigen kan zeggen die heb ik en die heb en die heb ik ook 😂😂


Ooit n keer n simpele 2216 daar naar toe gebracht speelt perfect en deze staat in de garage waar ik ook graag het  marantz geluid wil  horen 🤣👍

snorrewiets

Inderdaad hebben ze zeer veel Marantz modellen en expertise in huis,maar de prijzen zijn absurd hoog.
Mijn advies ,als je graag een Marantz set wil kopen, speur dan het internet af voor betaalbare prijzen en ga voor reparatie naar een expert liefhebber bijvoorbeeld op dit forum. En vergeet ook E-bay, meestal ook belachelijke prijzen.  :wink:

SB_Marantz

Slechts 600 Euro voor een model 1090 met een paar nieuwe elco's in de p/sup.

Facts count.




CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

Simon_Jaarsma

Citaat van: SB_Marantz op februari 11, 2020, 12:09:42
Slechts 600 Euro voor een model 1090 met een paar nieuwe elco's in de p/sup.

koopje  :schater: :schater:
VintageStereo op YT