Netsnoer kwijt UD7007

Gestart door Japii, december 26, 2019, 15:03:34

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Japii

Door de verhuizing ben ik het netsnoer van mijn UD 7007 kwijt geraakt.
Heb al zitten kijken op google maar dat zijn altijd 3 pins snoeren en ik moet een 2 pins snoer hebben ,iemand enig idee waar ik die zou kunnen kopen.

bvd

Golfer

Bij 'Handyman' of 'Dot...' zulke handige zaken.



Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Genieter van een SA8005. Yamaha RX-A3070, Philips FB825, FB860 en FB 821 via een extra Rotel RB-1080 eindversterker. Center is de Dali Zensor Vocal. Yamaha WXA-50 Musiccast voor de inbouwspeakers in de keuken.

MarkG

Bedoel je een netsnoer met C17 connector?

Daar kan je toch ook gewoon een standaard kabel met aarde voor gebruiken?
Ik kan wel even kijken of ik er nog eentje heb liggen Als die opgestuurd moet worden, is een nieuwe via eBay/AliExpress bestellen misschien wel goedkoper.  :-D


JohnWx

Citaat van: MarkG op december 26, 2019, 15:24:43
Bedoel je een netsnoer met C17 connector?

Daar kan je toch ook gewoon een standaard kabel met aarde voor gebruiken?
Ik kan wel even kijken of ik er nog eentje heb liggen Als die opgestuurd moet worden, is een nieuwe via eBay/AliExpress bestellen misschien wel goedkoper.  :-D


Kan ook
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Japii

Dus een snoer voor 3 pins kun je gewoon gebruiken?.....had al een beetje dat idee maar beter eerst even vragen.
Heb ik hier misschien nog wel liggen.

Thx

MPX

Ja de middelste is randaarde normaal.

JohnWx

Citaat van: MPX op december 26, 2019, 19:43:15
Ja de middelste is randaarde normaal.

Als het niet zo is merk je het gelijk  8-)
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.