Auteur Topic: Ken Ishiwata overleden op 72 jarige leeftijd  (gelezen 934 keer)

SoundForge, SB_Marantz en 1 gast bekijken dit topic.

Offline bert50

• Marantzofiel!
Re: Ken Ishiwata overleden op 72 jarige leeftijd
« Reactie #15 Gepost op: januari 12, 2020, 20:40:29 »
Hier ook ontvangen .

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Boxen Harbeth 30.2 met Tontrager stands
Versterker Accuphase E650 klasse A
Draaitafel VPI Traveller met een Soundsmith The voice element en een Moon 310 LP Phono voortrap
Aurender A10 Streamer
Audioquest Tornado powercables
Audioquest The Thunderbird ls

Offline themaestro

• Marantz Fan
  • **
  • Respect2All
« Reactie #16 Gepost op: januari 21, 2020, 23:32:13 »
Als je dan echt Marantz-fan bent adviseer ik om Youtube eens af te struinen en naar een paar filmpjes te kijken van Ken Ishiwata, hij is overleden, maar dan gaat het toch leven....
Staan een paar leuke product presentaties op die een goed beeld geven van de man.
Arcam Music Solo, Tannoy XT8F, Reservebank: PM17 MK2 KI, CD17 MK2 KI, Audiolab Cresto en onderweg Monitor Audio Silver 6. Morgen halen. Myryad Z142 versterker, ook halen Monitor Audio Silver 6 YEAHHHH!!!

Offline CBdicX

• Marantzofiel!
  • Bad sound kills good music
« Reactie #17 Gepost op: januari 22, 2020, 07:09:28 »
Als je dan echt Marantz-fan bent adviseer ik om Youtube eens af te struinen en naar een paar filmpjes te kijken van Ken Ishiwata, hij is overleden, maar dan gaat het toch leven....
Staan een paar leuke product presentaties op die een goed beeld geven van de man.

Tenminste, als hij te verstaan is...……  :wink:
Denon AVR X4500H - Gallo Strada 2 Front, Center en Surround - Adiva SE Surround Back - 2x Gallo TR3D subwoofers stacked - 4x Adiva SE Front/Rear High - 2x Kef T101 VOG - 65 inch OLED 4K - Zappiti 4K Mediaplayer - Sony 4K UHD BD speler - Ziggo Next TV box