Ken Ishiwata overleden op 72 jarige leeftijd

Gestart door dmeerpa, december 03, 2019, 11:34:26

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

dmeerpa

Ken Ishiwata, de geliefde 'brand ambassador' en daarmee hét boegbeeld van Marantz, is op 25 november jongstleden op 72-jarige leeftijd in zijn woonplaats in België is overleden.

https://condoleances.sereni.be/dossier/kenishiwata
Marantz Cinema 40 , SACD 30n
Rotel RB-991
Dune HD Max (te koop)
X-box Series X met KODI
Chromecast met Google TV
Pioneer PDP-6080D
Zone 1 : Wharfedale Opus 2 (soon Elysian 4), Opus Tri-Center, 4 x Opus Tri-Surround, SVS PB12+
Zone 2 : Boston Acoustic A25

NB

Ojee. Dat is niet zo heel oud, te vroeg einde van deze Marantzfluisteraar.
Kamer set:
Marantz PM 6007 - Q Acoustics 3050 - Infinity Alpha 10 - Yamaha CDS303 - Marantz cd 5000-
Pioneer DV-50LX- Bluetooth receiver BLS- B11.
Sennheisser HD 700 en Sennheiser IE 800.

Slaapkamer:
PM 6004, Mistral Bow 3, Philips cd 723, Dab+tuner.

pameijer

Dat verklaart dan ook meteen zijn vertrek vorig jaar bij Marantz. Had ik toch te snel mijn conclusies getrokken. Ik ben benieuwd of Marantz hier nog op wat voor manier dan ook aandacht aan schenkt.
Anthem MRX1120 / Sony UBP-X800M2 / Technics SL2000 + NAD PP2i/ Apple TV 4K + Nvidia Shield + Vero 4K+/ Vu+ Duo2 / LG 55C7 / JVC X7900 met iVisions Cinema 4K 260 cm / AVI ADM9.1RS actives front en center + AVI DM5 rears + 4x Micca M8C + Rythmik E15

Paul

Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

jrm

Oef, zeker nog (te) jong overleden.

Ook al kan je pro's en contra's bij zijn werk maken, ik bewonder wel zijn passie en intense inzet voor onder andere Marantz en muziek in het algemeen.

R.I.P.

themaestro

Een audiofiele kruisridder is niet meer onder ons. Ondanks de kritiek die hij vaak kreeg ( een marketing stunt ) heeft hij voor Marantz veel betekent en een onmiskenbaar en herkenbaar geluid in de audiofiele wereld gebracht.
Ik ben trots een PM17 MK2 KI en CD17 MK2 KI te bezitten.
Musical Fidelity cd transport x-ray v8, Musical Fidelity x-dac v8, Mystère ai11, Musical Fidelity M6Si,  PSB Synchrony One,  Tannoy XT8F, Sony PS-6750 met Nagaoka MP200, Fluance RT85 2M Blue.
" The message is in the music "

Golfer

Oei, dat is voor zo'n groot man veel te vroeg. RIP KI
Genieter van een SA8005. Yamaha RX-A3070, Philips FB825, FB860 en FB 821 via een extra Rotel RB-1080 eindversterker. Center is de Dali Zensor Vocal. Yamaha WXA-50 Musiccast voor de inbouwspeakers in de keuken.

Vinyl_Fuchs

Belachelijk dat ze nog niet eens een "in memoriam" op de site van Marantz hebben staan. Of ze zijn langzaam of het ontbreekt aan respect. Dat laatste is een bekend probleem in de hedendaagse maatschappij.
Main set up:
Vv.: Nat Audio Plasma R; E.v. 2x Nat Audio Se1 Mk II; Sacd-speler: Sony scd555 ES met art-speakmod.; Platenspeler: Denon SL 7D; Element: Denon DL-A100; Phono: ASR Audio Basis Exclusive X2; Marantz ND8006; AKG Q701; LS: Klipsch La Scala ALK.

Vinyl_Fuchs

Main set up:
Vv.: Nat Audio Plasma R; E.v. 2x Nat Audio Se1 Mk II; Sacd-speler: Sony scd555 ES met art-speakmod.; Platenspeler: Denon SL 7D; Element: Denon DL-A100; Phono: ASR Audio Basis Exclusive X2; Marantz ND8006; AKG Q701; LS: Klipsch La Scala ALK.

SB_Marantz

#9
Ik zie niets op de Marantz site.

Veel te jong overleden.

Ik heb ooit nog eens een half uurtje privé met hem staan te kletsen over de buizen era.  8-)
Facts count.




CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

Vinyl_Fuchs

Main set up:
Vv.: Nat Audio Plasma R; E.v. 2x Nat Audio Se1 Mk II; Sacd-speler: Sony scd555 ES met art-speakmod.; Platenspeler: Denon SL 7D; Element: Denon DL-A100; Phono: ASR Audio Basis Exclusive X2; Marantz ND8006; AKG Q701; LS: Klipsch La Scala ALK.

MarkII

Och wat een treurnis, veel te jong en een sympathiek man. Heb ooit het genoegen gehad met deze vriendelijke man te spreken. Waar vind je nog zo'n boegbeeld van kwaliteit, passie en oneindige inzet. Heel spijtig.

Cornelis1921

Citaat van: themaestro op december 03, 2019, 20:21:34
Een audiofiele kruisridder is niet meer onder ons. Ondanks de kritiek die hij vaak kreeg ( een marketing stunt ) heeft hij voor Marantz veel betekent en een onmiskenbaar en herkenbaar geluid in de audiofiele wereld gebracht.
Ik ben trots een PM17 MK2 KI en CD17 MK2 KI te bezitten.
:gp: notworthy notworthy :-(
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

themaestro

Heel mooi dat ik na het invullen van het condoleance register een dankbetuiging per post kreeg toegezonden van de nabestaanden. Erg attent en mooi.
Musical Fidelity cd transport x-ray v8, Musical Fidelity x-dac v8, Mystère ai11, Musical Fidelity M6Si,  PSB Synchrony One,  Tannoy XT8F, Sony PS-6750 met Nagaoka MP200, Fluance RT85 2M Blue.
" The message is in the music "

jrm

Inderdaad heel netjes, ook ontvangen.


Citaat van: themaestro op januari 12, 2020, 19:43:06
Heel mooi dat ik na het invullen van het condoleance register een dankbetuiging per post kreeg toegezonden van de nabestaanden. Erg attent en mooi.