Met een knipoog naar 2020....

Gestart door Rob46, november 03, 2019, 15:21:02

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Staat er nog iets op jouw lijstje om voor de set iets te kopen of te veranderen?

Nee. Tevreden zo. Prima di bima......
11 (57.9%)
Ja, ik ga iets aanschaffen. En wel.....zie mijn post
5 (26.3%)
Ja, ik ga iets wijzigen. En wel..... zie mijn post
2 (10.5%)
Ik ga (tijdelijk) stoppen met mijn hobby. Ik heb er (even) genoeg van. Er zijn andere prioriteiten......
0 (0%)
Ik weet het nog niet, dus hier nog een twijfel....
0 (0%)
Het is een virus Rob, oh ja? Ja.......dus.....? Zie mijn post.
2 (10.5%)
Klojo, je bent dit nog vergeten....zie mijn post......
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 19

Stemmen gesloten: november 17, 2019, 15:21:02

xander32

Suggestie:  https://www.verno.nl/verhuur/kettingzaag-benzine-blad-40-cm



Citaat van: Maus op november 03, 2019, 23:17:15
Ja, ik ga iets aanschaffen, zie post;

Ik heb een set Pied Piper speakers en die zijn echt bizar goed. Helaas zijn ze ruim 120cm hoog, 25 breed en +30 diep, dus ik wil iets kleiners wat minimaal dit geluid neerzet. Dat is nog een hele opgave..

Vinyl_Fuchs

Citaat van: Cornelis1921 op november 03, 2019, 19:50:03
Een (zwarte) Melody X  (cadeautje van Marantz - NL) komt en de 2 Harbeths blijven, de PM8005 (nieuw/zwart oktober 2017) en CD6006 (nieuw/zwart juni 2018) (met de SA8003 (plankmodel/zwart november 2010) als gratis bonus) gaan daarna in de verkoop. Zoiets dus. ;-) 8-)
Da's nog eens een leuke geste van Marantz  hello
En ik sluit me bij Robert aan.
Main set up:
Vv.: Nat Audio Plasma R; E.v. 2x Nat Audio Se1 Mk II; Sacd-speler: Sony scd555 ES met art-speakmod.; Platenspeler: Denon SL 7D; Element: Denon DL-A100; Phono: ASR Audio Basis Exclusive X2; Marantz ND8006; AKG Q701; LS: Klipsch La Scala ALK.

Cornelis1921

Citaat van: Vinyl_Fuchs op november 04, 2019, 16:47:08
Da's nog eens een leuke geste van Marantz  hello
En ik sluit me bij Robert aan.
Dan wel achteraan sluiten, gaarne... ;-) :-D
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

pameijer

Deze week verwacht ik mijn Atmos speakers, dus in de woonkamer gaat eea wel veranderen binnenkort omdat ik ook akoestische plafondpanelen ga maken. Verder kijk ik op de tweedehands markt naar een Anthem MRX1120 en als het financieel meezit wil ik volgend jaar een nieuw projectiescherm. En ik zal wel blijven hobbyen met mediaplayers: wil de Odroid N2 wel proberen en zal met Black Friday bij een goeie deal een Apple TV 4k willen scoren. Man man, zoveel wensen nog!  :evil:
Anthem MRX1120 / Sony UBP-X800M2 / Technics SL2000 + NAD PP2i/ Apple TV 4K + Nvidia Shield + Vero 4K+/ Vu+ Duo2 / LG 55C7 / JVC X7900 met iVisions Cinema 4K 260 cm / AVI ADM9.1RS actives front en center + AVI DM5 rears + 4x Micca M8C + Rythmik E15

Vinyl_Fuchs

Citaat van: pameijer op november 04, 2019, 17:10:04
Deze week verwacht ik mijn Atmos speakers, dus in de woonkamer gaat eea wel veranderen binnenkort omdat ik ook akoestische plafondpanelen ga maken. Verder kijk ik op de tweedehands markt naar een Anthem MRX1120 en als het financieel meezit wil ik volgend jaar een nieuw projectiescherm. En ik zal wel blijven hobbyen met mediaplayers: wil de Odroid N2 wel proberen en zal met Black Friday bij een goeie deal een Apple TV 4k willen scoren. Man man, zoveel wensen nog!  :evil:
Goed bezig.
Main set up:
Vv.: Nat Audio Plasma R; E.v. 2x Nat Audio Se1 Mk II; Sacd-speler: Sony scd555 ES met art-speakmod.; Platenspeler: Denon SL 7D; Element: Denon DL-A100; Phono: ASR Audio Basis Exclusive X2; Marantz ND8006; AKG Q701; LS: Klipsch La Scala ALK.

TurboMarco

Citaat van: pameijer op november 04, 2019, 17:10:04
en zal met Black Friday bij een goeie deal een Apple TV 4k willen scoren.
Die ga ik ook in de gaten houden  :yes:
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

jrm

Hier prima zo, wel probeer ik meer muziek op de bluesound te zetten of een netwerk opzetten met de 2Tb schijven die vol staan met a tot en met z muziek  8-) 8-)

The Good Son

Vandaag een Bluesound Node 2i gekocht.
Een demo model, €100 korting op de nieuw prijs en 5 jaar garantie.
ik ben in mijn nopjes   :yes:

lo

Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Rob46

Citaat van: The Good Son op november 06, 2019, 19:57:02
Vandaag een Bluesound Node 2i gekocht.
Een demo model, €100 korting op de nieuw prijs en 5 jaar garantie.
ik ben in mijn nopjes   :yes:

Top aankoop in mijn beleving! :yes:

Marvin

Nieuwe Xbox en ik wil de projectie muur gladder hebben, ook komt er speciale verf op.
Wordt weer tijd om te witten, dus dan pak ik alles mee.
Maar eerst die hernia overwinnen.. [emoji23]

The Good Son

Citaat van: Rob46 op november 07, 2019, 10:59:59
Top aankoop in mijn beleving! :yes:

Daar ben ik me ook vrij zeker van!
Ik heb de Node al eerder kunnen luisteren, in combinatie met een marantz versterker en al de positieve reacties hier op het forum over deze streamer hebben mij over de streep getrokkken, waarvoor dank.
Ik had best wel wat weer willen uitgeven voor een streamer, maar omdat het streamen in mijn ogen nog een beetje in de kinderschoenen staat, zeker ten opzichte van de cdspelers en platenspelers, kan ik me voorstelllen dat ik over een paar jaar likkebaardend voor een nieuwe streamer sta en dan niet opgescheept zit met een toendertijd dure streamer die niet veel meer waard is.

Afijn, terug naar Marantz, want daar gaat het op dit forum uiteindelijk over.......die mogen zich langzaam achter de oren krabben waarom er zoveel Node's hier op dit forum rondcirculeren    :-o

Nostra

Node,

Altijd een goede keus ivm streamen! Prijs/kwaliteit de beste streamer op de markt.

Veel plezier er mee!

Groetjes,
Een mede node eigenaar.

Verstuurd vanaf mijn H3113 met Tapatalk


The Good Son

ik had een demo model online gekocht bij Hifi Klubben, met 100 euro korting, 2 dagen na mijn bestelling telefoontje gekregen dat het demo model helaas niet meer beschikbaar was en dat ze voor het zelfde bedrag een nieuw model zullen leveren.
Dikke duim voor Klubben, heb ik ook eens geluk!

Volgende aanschaf zal een nieuw audiomeubel worden, maar die ga ik zelf ontwerpen en bouwen.

xander32

Zeer netjes van Klubben, top voor jou 👍🏻

Ik verwacht overigens weinig ontwikkelingen meer betreft het streamen, het is allemaal niet zo spannend. Iig niet betreft de hardware, vast wel betreft de software.


Citaat van: The Good Son op november 14, 2019, 23:32:35
ik had een demo model online gekocht bij Hifi Klubben, met 100 euro korting, 2 dagen na mijn bestelling telefoontje gekregen dat het demo model helaas niet meer beschikbaar was en dat ze voor het zelfde bedrag een nieuw model zullen leveren.
Dikke duim voor Klubben, heb ik ook eens geluk!

Volgende aanschaf zal een nieuw audiomeubel worden, maar die ga ik zelf ontwerpen en bouwen.