Welke kant gaat Marantz op ?

Gestart door CBdicX, oktober 25, 2019, 12:28:50

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

CBdicX

Als ik nu op de site kijk staan er 4 Full size receivers, 2 met het ronde kijk glaasje, en 2 met verstopt display, en 3 Slime line receivers met alleen een display.
Ben benieuwd of er een Full size aan zit te komen met alleen een display ala Denon, en dan kan dat lelijke klepje en die onzinnig Porthole de Kliko in  :yes:

Stadium III

Ik denk dat die vlieger niet op gaat
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

Toxiq

Klepje weg, kijkglaasje kan ook, losse display voor liefhebbers, en dan graag 1 met instelbare lettergrote, zodat ik op korte afstand geen leesbril nodig heb en op afstand waar ik geen leesbril nodig heb het ook kan lezen :-)

xander32

Een beetje receiver zou je toch comfortabel vanaf je device moeten kunnen bedienen. Een apparaat met een groot display t.b.v. de bediening is zoooooooo des zero's ...

CBdicX

Citaat van: xander32 op oktober 25, 2019, 16:55:43
Een beetje receiver zou je toch comfortabel vanaf je device moeten kunnen bedienen. Een apparaat met een groot display t.b.v. de bediening is zoooooooo des zero's ...

Niet alleen voor de bediening.
Ik vind het prettig als er in het display staat welke audio codec er gebruikt word, en welke speaker er actief zijn.
Ook Dolby, DTS en Audyssey info is bij mij wenselijk, zoals nu bij de 2 lijn displays gebeurd.
En dan zeker niet dat geklooi met een telefoon en crappy apps.  :wink:

RHK

Citaat van: CBdicX op oktober 25, 2019, 19:02:56
Niet alleen voor de bediening.
Ik vind het prettig als er in het display staat welke audio codec er gebruikt word, en welke speaker er actief zijn.
Ook Dolby, DTS en Audyssey info is bij mij wenselijk, zoals nu bij de 2 lijn displays gebeurd.
En dan zeker niet dat geklooi met een telefoon en crappy apps.  :wink:

Geen woord van gelogen.    HB
Marantz AV7706* Rotel RMB-1575* Parasound ZampV3*B&W 702S3* Klipsch RP-504C* Klipsch R-112-SW sub* Hepta Bariton sub* Antimode 8033 SII *Hepta Spring* Atmos Dali Alteco C1*
LG Oled65G1RLA* Panasonic DMP-UB900* RU Connected*

CBdicX

Citaat van: Stadium III op oktober 25, 2019, 16:24:40
Ik denk dat die vlieger niet op gaat

Ik denk dat die vlieger wel op moet gaan, Marantz zit nu te lang vast geroest in het design van nu al jaaaaaaren terug.

Stadium III

Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

CBdicX

Citaat van: Stadium III op oktober 25, 2019, 19:53:32
Klopt en het werkt  :angel: :-D

Als de mensheid dit als streven zou aanhouden, liepen wij nu nog met stoommachines te klooien, maar wel met die ronde portholes .......  :-D LOL (geintje)
Maar wij gaan het zien wat er komt  :wink:

xander32

Wat een armoede dan, dat anno 2019 de apps nog crappy zijn en je zulke basale info niet op je device te zien krijgt.

Citaat van: CBdicX op oktober 25, 2019, 19:02:56
Niet alleen voor de bediening.
Ik vind het prettig als er in het display staat welke audio codec er gebruikt word, en welke speaker er actief zijn.
Ook Dolby, DTS en Audyssey info is bij mij wenselijk, zoals nu bij de 2 lijn displays gebeurd.
En dan zeker niet dat geklooi met een telefoon en crappy apps.  :wink:

CBdicX

#10
Citaat van: xander32 op oktober 25, 2019, 20:29:34
Wat een armoede dan, dat anno 2019 de apps nog crappy zijn en je zulke basale info niet op je device te zien krijgt.

Is ook niet van toepassing voor Stereo jongens zoals jijzelf, die hebben genoeg aan een kijkglaasje of zelfs helemaal niets, een simpel aan / uit lampje en klaar.
Stereo jongens die luisteren alleen maar, en weten hoeveel speakers er spelen, namelijk 2
Receiver meiden ( :-D ) willen weten wat er speelt, en hoe, en via wat, en met hoeveel..........
En dat wil je weten in een oog opslag in een donkere ruimte, AKA (Also Know As) display ! (excuus voor het Engels)
En niet een telefoon aan doen, app starten ect, of naar de receiver moeten lopen om een klep open te doen.
Maar goed, ieder zijn ding met de nodige "armoede".

Ik zeg, Marantz , klep eruit, Porthole eruit, Ken Ishiwata eruit  :wink:, Displays erin.

Stadium III

Citaat van: CBdicX op oktober 25, 2019, 23:09:02
Is ook niet van toepassing voor Stereo jongens zoals jijzelf, die hebben genoeg aan een kijkglaasje of zelfs helemaal niets, een simpel aan / uit lampje en klaar.
Stereo jongens die luisteren alleen maar, en weten hoeveel speakers er spelen, namelijk 2
Receiver meiden ( :-D ) willen weten wat er speelt, en hoe, en via wat, en met hoeveel..........
En dat wil je weten in een oog opslag in een donkere ruimte, AKA (Also Know As) display ! (excuus voor het Engels)
En niet een telefoon aan doen, app starten ect, of naar de receiver moeten lopen om een klep open te doen.
Maar goed, ieder zijn ding met de nodige "armoede".

Ik zeg, Marantz , klep eruit, Porthole eruit, Ken Ishiwata eruit  :wink:, Displays erin.

Ik merk een denon sfeertje hier  :-D
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

pameijer

Citaat van: CBdicX op oktober 25, 2019, 23:09:02
Is ook niet van toepassing voor Stereo jongens zoals jijzelf, die hebben genoeg aan een kijkglaasje of zelfs helemaal niets, een simpel aan / uit lampje en klaar.
Stereo jongens die luisteren alleen maar, en weten hoeveel speakers er spelen, namelijk 2
Receiver meiden ( :-D ) willen weten wat er speelt, en hoe, en via wat, en met hoeveel..........
En dat wil je weten in een oog opslag in een donkere ruimte, AKA (Also Know As) display ! (excuus voor het Engels)
En niet een telefoon aan doen, app starten ect, of naar de receiver moeten lopen om een klep open te doen.
Maar goed, ieder zijn ding met de nodige "armoede".

Ik zeg, Marantz , klep eruit, Porthole eruit, Ken Ishiwata eruit  :wink:, Displays erin.
Helemaal en volledig met je eens! Alleen is Ken Ishi er al uit  stupid
Anthem MRX1120 / Sony UBP-X800M2 / Technics SL2000 + NAD PP2i/ Apple TV 4K + Nvidia Shield + Vero 4K+/ Vu+ Duo2 / LG 55C7 / JVC X7900 met iVisions Cinema 4K 260 cm / AVI ADM9.1RS actives front en center + AVI DM5 rears + 4x Micca M8C + Rythmik E15

Ron_Z

Citaat van: CBdicX op oktober 25, 2019, 19:41:26
Ik denk dat die vlieger wel op moet gaan, Marantz zit nu te lang vast geroest in het design van nu al jaaaaaaren terug.

Afbeeldingen van de "nieuwe" Golf 8 al gezien? En die gaat toch wel weer als een dolle verkocht worden.

jowa

Ook in die zitten hele grote displays standaard tegenwoordig en dat zonder klepjes [emoji16]


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro