Marantz 2238B

Gestart door ivo1969, oktober 23, 2019, 01:06:11

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

ivo1969

Beste forum leden,

Ik heb mij hier in het verleden aangemeld maar ben hier weinig tot nooit aanwezig geweest, ondanks mijn grote voor liefde voor marantz. 
Zo ben ik zelf bijvoorbeeld in het bezit van een Marantz 64MKII en een Marantz 73 cd speler, maar goed voor zover even mijn "liefde"

Ik ben een tijdje bezig met onderhoud van bijvoorbeeld Dual platenspelers en zo is het gekomen dat iemand die bij mij een platenspeler heeft gekocht een kapotte 2238B receiver heeft.

Nu ben ik zover dat er uit  de 2238B receiver weer geluid komt, echter ik zit met volgend vervelende probleem:

De plastic behuizing waar de print van de verlichting in zit is totaal in velen stukjes kapot gegaan.
Nu ben ik via het internet en met behulp van iemand uit Almere bezig om aan zo'n plastic behuizing te komen.

Ik heb op het internet een stl  gevonden van een plastic behuizing, echter die behuizing blijkt niet de juiste te zijn.
Ik heb nu dus een mooie 3D geprinte behuizing maar dus niet de juiste.

Wie heeft of kent iemand die zo 'n plastic behuizing heeft, en het gaat dus om de plastic behuizing waar de 4 zekeringslapmpjes in zitten.

Bij voorbaat hartelijk dank voor het lezen van deze oproep

Het is opgelost, ik heb via ebay een nieuwe behuizing gevonden