Moderne versterker een tijdje in de opslag

Gestart door CBdicX, oktober 19, 2019, 18:26:40

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

CBdicX

Hallo, is het ok om een moderne versterker ala Ruby (tijdelijk) in de opslag te doen, dus niet gebruiken, of is dagelijks gebruik beter ?

SB_Marantz

Facts count.




CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

CBdicX

Citaat van: SB_Marantz op oktober 19, 2019, 18:58:24
Kan geen kwaad.

Bedoel je weg zetten en niet gebruiken ?
En zit daar nog een soort limiet op ivm verdroging van dingen ?

SB_Marantz

Even niet gebruiken kan geen kwaad.
Hoe lang staan apparaten opgeslagen bij een dealer of distributie centrum?  :wink:


Facts count.




CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

CBdicX

Citaat van: SB_Marantz op oktober 19, 2019, 19:14:26
Even niet gebruiken kan geen kwaad.
Hoe lang staan apparaten opgeslagen bij een dealer of distributie centrum?  :wink:

Maar goed, stel het gaat langer duren dan "even" is dan 1x per maand een uurtje aanzetten voldoende om de audio atleet in vorm te houden ?

Zep

Als ie roestig wordt direct wat kruipolie, maandelijks doorsmeren, en 1 x per week even stationair laten draaien  :-D
*Nu-Vista 600**ATC SCM40**Node 2i/Chord Qutest*

Toxiq

Eea zal ook vd opslag afhangen.

Temp, vochtgehalte etc

Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk


SB_Marantz

Citaat van: Zep op oktober 19, 2019, 19:48:09
Als ie roestig wordt direct wat kruipolie, maandelijks doorsmeren, en 1 x per week even stationair laten draaien  :-D

:schater:
Facts count.




CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

SB_Marantz

Citaat van: CBdicX op oktober 19, 2019, 19:29:49
Maar goed, stel het gaat langer duren dan "even" is dan 1x per maand een uurtje aanzetten voldoende om de audio atleet in vorm te houden ?

Goed beschermd en droog opslaan.  :wink:
Facts count.




CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

CBdicX


Toxiq

Mocht de opslag toch een kritiek punt worden, ik wil me best aanbieden om voor je Ruby te zorgen en zorgen dat deze goed ingespeeld blijft :-)

CBdicX

Citaat van: Toxiq op oktober 19, 2019, 22:14:09
Mocht de opslag toch een kritiek punt worden, ik wil me best aanbieden om voor je Ruby te zorgen en zorgen dat deze goed ingespeeld blijft :-)

:gp:   :-D   :-D   :-D

SB_Marantz

Citaat van: Toxiq op oktober 19, 2019, 22:14:09
Mocht de opslag toch een kritiek punt worden, ik wil me best aanbieden om voor je Ruby te zorgen en zorgen dat deze goed ingespeeld blijft :-)

HLP
Facts count.




CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

CBdicX

Wie weet ga ik de Ruby wel verpatsen, maar dat ligt even aan andere audio ontwikkelingen..........  :-o   :wink: