Ervaring Teufel Ultimate 40 Mk2

Gestart door Toxiq, oktober 17, 2019, 16:27:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

The Good Son

Citaat van: xander32 op oktober 19, 2019, 12:25:42
Vergelijken met m'n eigen ls doe ik niet eens, maar mijn jongere broer heeft een aantal spulletjes van Teufel gehad en dat was niets dan ellende. Wat een goedkope plastic meuk was dat puke (nu staat de puke er wel bewust 😉)

Maar wellicht verschilt het per artikel enigszins.

Dat verschilt inderdaad per artikel, Teufel heeft ook goedkopere plastic troep geproduceerd, zeker een aantal jaar geleden, in het 5.1 gebeuren . Maar deze Ultima 40 zijn van MDF en ongeveer 20 kilo per stuk, wat best degelijk is ten aan zien van de prijs.
Maar goed, bij de ene speaker heb je een teiltje nodig voor het kwijlen en bij de andere om in te kotsen   :kwijl:  puke

xander32

#16
Teufel ken ik vanuit het verleden (eind jaren '90/ begin zero's) als zeer degelijk, evenals Nubert.
Beide merken waren hier toen niet/nauwelijks in beeld. Hetgeen ik er de afgelopen jaren van heb gezien is idd enkel het Teufel meerkanaals prul.

Ik geloof jouw direct als je aangeeft dat jouw speakers degelijk en netjes zijn, die 20 kilo de stuk is daar ook wel een indicatie voor   :yes:.

Enne, betreft de uitstraling van mijn eigen ls, weet ik dat menigeen een teiltje nodig heeft 😄
De vergelijking met een doodskist is het meest gehoorde van diegenen die het ontwerp minder kunnen waarderen 😏

Citaat van: The Good Son op oktober 19, 2019, 12:53:11
Dat verschilt inderdaad per artikel, Teufel heeft ook goedkopere plastic troep geproduceerd, zeker een aantal jaar geleden, in het 5.1 gebeuren . Maar deze Ultima 40 zijn van MDF en ongeveer 20 kilo per stuk, wat best degelijk is ten aan zien van de prijs.
Maar goed, bij de ene speaker heb je een teiltje nodig voor het kwijlen en bij de andere om in te kotsen   :kwijl:  puke

The Good Son

Citaat van: xander32 op oktober 19, 2019, 14:08:59
Teufel ken ik vanuit het verleden (eind jaren '90/ begin zero's) als zeer degelijk, evenals Nubert.
Beide merken waren hier toen niet/nauwelijks in beeld. Hetgeen ik er de afgelopen jaren van heb gezien is idd enkel het Teufel meerkanaals prul.

Ik geloof jouw direct als je aangeeft dat jouw speakers degelijk en netjes zijn, die 20 kilo de stuk is daar ook wel een indicatie voor   :yes:.

Enne, betreft de uitstraling van mijn eigen ls, weet ik dat menigeen een teiltje nodig heeft 😄
De vergelijking met een doodskist is het meest gehoorde van diegenen die het ontwerp minder kunnen waarderen 😏

......En nu ben ik razend benieuwd hoe de Crematie top 10 op jou setje klinkt!  :wink:

Toxiq

[emoji16] ik ben een stuk wijzer en denk dat de missions geen slechte keuze is, nu zien hoe ze hier klinken en vrouwlief tegen bouwwerken van 140 cm hoog aankijkt

Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk


xander32

 :-D

Citaat van: The Good Son op oktober 19, 2019, 14:59:18
......En nu ben ik razend benieuwd hoe de Crematie top 10 op jou setje klinkt!  :wink:

RHK

Op de vraag van Toxiq, nee, dat kameleonnetje in mn forumlogo is niet mn huisdier.
Marantz AV7706* Rotel RMB-1575* Parasound ZampV3*B&W 702S3* Klipsch RP-504C* Klipsch R-112-SW sub* Hepta Bariton sub* Antimode 8033 SII *Hepta Spring* Atmos Dali Alteco C1*
LG Oled65G1RLA* Panasonic DMP-UB900* RU Connected*

Toxiq

Ah ok, zou zomaar gekund hebben...
Ze zijn wel leuk hoor.


Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk

jowa

Citaat van: Toxiq op oktober 19, 2019, 15:20:27
[emoji16] ik ben een stuk wijzer en denk dat de missions geen slechte keuze is, nu zien hoe ze hier klinken en vrouwlief tegen bouwwerken van 140 cm hoog aankijkt

Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk

Heel veel succes met de WAF. [emoji1377][emoji1377]




Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

Toxiq


NB

Kamer set:
Marantz PM 6007 - Q Acoustics 3050 - Infinity Alpha 10 - Yamaha CDS303 - Marantz cd 5000-
Pioneer DV-50LX- Bluetooth receiver BLS- B11.
Sennheisser HD 700 en Sennheiser IE 800.

Slaapkamer:
PM 6004, Mistral Bow 3, Philips cd 723, Dab+tuner.

Toxiq


jowa

[emoji23][emoji23][emoji1360]



Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

xander32

 :-D

Citaat van: Toxiq op oktober 20, 2019, 17:25:04
WAF ?? Wife at Fightingmode ?  :lol:


... maar je hebt Mission ls op het oog? Welk type betreft het?

Toxiq


Toxiq

nu natuurlijk nieuwsgierig naar je mening   :yes: