PM7000n What Hi-fi?

Gestart door xander32, oktober 17, 2019, 06:55:19

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

xander32

Een eerste recensie;  https://www.whathifi.com/reviews/marantz-pm7000n

👍🏻

sjoek

De Set: ,Marantz 6170, hd amp1 , bluesound node n130, Boston acoustics a26.

MPX

Te zwaar getafeld wellicht  :-D

Toxiq

Fraai ding.... zal voor velen precies dat bieden wat ze willen

Streamen en lekker geluid

Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk


xander32

Die is er onbedoelt terecht gekomen, daar is verder geen enkele reden voor.

Citaat van: sjoek op oktober 17, 2019, 11:55:57
Vanwaar die  puke emoticon?

sjoek

Haha dacht al is toch een hele nette recensie van een mooi apparaat. :-D
De Set: ,Marantz 6170, hd amp1 , bluesound node n130, Boston acoustics a26.

xander32


TurboMarco

(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

Maarten110

Citaat van: xander32 op oktober 17, 2019, 17:41:08
Die is er onbedoelt terecht gekomen, daar is verder geen enkele reden voor.

vaak is het een gevolg van leestekens die een snelkoppeling zijn en een smiley vormen. Heel erg irritant is dat op sommige fora.


CBdicX

#9
Ik heb toch het gevoel dat iemand beter af is met een receiver zoals de NR1510 of 1710, om in hetzelfde formaat te blijven.
Is ook "gewoon" stereo mee te spelen en nog eventueel Bi-amp als de speakers dat toelaten.
En het voordeel van Audyssey, en ook de keus, wel of niet.
Wil je toch een Center toevoegen, hop, en klaar.............

Want het is voor groot deel een receiver, minus de extra kanalen, Audyssey, en het HDMI gedeelte (wat de NR1200 wel weer heeft).
Ik zie dan niet in wat de PM7000N (bijna het dubbele bedrag van een NR1710) of de NR1200 als meerwaarde heeft tov een multikanaal receiver........

Marvin


Maarten110

misschien is de reden dat de 7000N veel beter klinkt in stereo dan een meerkanaals instapper?

CBdicX

Citaat van: Maarten110 op oktober 22, 2019, 07:39:30
misschien is de reden dat de 7000N veel beter klinkt in stereo dan een meerkanaals instapper?

Heb jij dit met elkaar vergeleken om tot deze conclusie te komen ?
(en wat reviewers en/of testers schrijven geeft ik geen cent voor want dat is allemaal commercieel gestuurd)
Ik zou echt niets kunnen bedenken waarom een moderne ala 2019 receiver in de Stereo modes, "slechter" zou klinken dan een Stereo amp.
Misschien en dan echt misschien, zou dit het geval kunnen zijn in de begin dagen van receivers, maar nu......

Marvin

Denk dat het voornaamste gemis een HDMI board en Audyssey is.

CBdicX

Citaat van: marvin op oktober 22, 2019, 11:36:06
Denk dat het voornaamste gemis een HDMI board en Audyssey is.

Dus dan toch maar een "normale" receiver en alles kunnen doen, Surround / Stereo / Audyssey ect ect .........  :wink: