Meeting bij SB.

Gestart door SB_Marantz, oktober 15, 2019, 11:07:47

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

SB_Marantz

Wie hebben er zin in een meeting en waarover zou het moeten gaan?
Educatief / vergelijk van speakers / testen op correcte werking van een versterker etc.?
Ik heb er al tig op mijn conto staan en het is alweer een hele tijd geleden en misschien als het interessant genoeg is wil ik er nog wel eentje organiseren.


Facts count.




CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

Rob46

Verdraaid interessant [emoji106]

SB_Marantz

Ook las ik een tijd terug een review van een PM serie .....8005 o.i.d. welke slecht zou klinken en een slechte phono trap zou hebben.
Ook dit zouden we kunnen tackelen.
Persoonlijk heb ik meer met speakers, mooie muziek, akoestiek met de zeer grote invloed van reflecties etc.
Op het educatieve vlak: Wat een versterker moet doen en hoe het werkt, uitleg van alle technische termen.
Suggesties zijn welkom!!! 8-)
Facts count.




CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

renes59

Ik ben erbij. Luidsprekers zijn interessant, voor mij het belangrijkste in de set maar goede uitleg hoe het werkt is natuurlijk nooit weg.
Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.

SB_Marantz

Dat is leuk.  8-)
Een man of 3 a 4 lijkt me voldoende.
Het wanneer bespreken we nog.
Facts count.




CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

Rob46

Heb je nog tijd om een receiver van Marantz te controleren/reviseren? Ben in onderhandeling voor een 2325 of 2200....maar een andere kan ook nog. Zoek een vintage receiver van Marantz. Advies?

SB_Marantz

Facts count.




CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

SB_Marantz

Wie kan ik op het lijstje zetten?

Rene staat er sowieso op.
Rob heeft ook interesse.
Laat het me even weten.
Het gaat sowieso in het weekend plaats vinden.
Facts count.




CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

Vinyl_Fuchs

Main set up:
Vv.: Nat Audio Plasma R; E.v. 2x Nat Audio Se1 Mk II; Sacd-speler: Sony scd555 ES met art-speakmod.; Platenspeler: Denon SL 7D; Element: Denon DL-A100; Phono: ASR Audio Basis Exclusive X2; Marantz ND8006; AKG Q701; LS: Klipsch La Scala ALK.

SB_Marantz

@Vinyl_Fuchs: nice!  8-)

Voor de gegadigden:

Post even wat je mee zou willen nemen.....speakers, versterkers.
Overige dingetjes kunnen middels een P.B.


Ik wil hier graag ruim de tijd voor nemen en dus niet alleen naar muziek luisteren, hoewel mooie muziek ( goed opgenomen) van harte welkom is.










Facts count.




CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

xander32


pameijer

Lijkt me heel leuk en interessant! Waar gaat het plaats vinden?
Anthem MRX1120 / Sony UBP-X800M2 / Technics SL2000 + NAD PP2i/ Apple TV 4K + Nvidia Shield + Vero 4K+/ Vu+ Duo2 / LG 55C7 / JVC X7900 met iVisions Cinema 4K 260 cm / AVI ADM9.1RS actives front en center + AVI DM5 rears + 4x Micca M8C + Rythmik E15

renes59

Ik kan een stel JMR Sonate meenemen. Worden door diverse mensen als goed klinkend ervaren. Zijn niet de jongste zullen ongeveer 39 jaar oud zijn. Heb ze in 1982 gekocht maar hadden toen al een tijd in de hifiwinkel gestaan.
Neem ze graag mee.
Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.

SB_Marantz

Dat lijken me leuke speakers!
Uiteraard zeer welkom.  notworthy

Facts count.




CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

SB_Marantz

#14
Deelnemers:

Rene
Vinylfuchs
Xander
Voorn
Simon
PAmeijer
Rob46

Datum plannen we nog.

Rene heeft alvast speakers ter beschikking gesteld.
Ik heb stands dus die hoeven niet meegenomen te worden.

Facts count.




CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM