Kabeltjes van de verstuurchinees

Gestart door Toxiq, oktober 09, 2019, 15:54:01

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


pameijer

Mijn ervaring is prima. Duurt alleen altijd even voor je het binnen hebt. Onlangs nog jumperkabels besteld bij ome Ali.
Anthem MRX1120 / Sony UBP-X800M2 / Technics SL2000 + NAD PP2i/ Apple TV 4K + Nvidia Shield + Vero 4K+/ Vu+ Duo2 / LG 55C7 / JVC X7900 met iVisions Cinema 4K 260 cm / AVI ADM9.1RS actives front en center + AVI DM5 rears + 4x Micca M8C + Rythmik E15

renes59

Ik zou zeggen Mediamarkt, Gamma, Praxis, Hornbach, Bauhaus, Karwei. Gaat sneller en net zo goed.
Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.

xander32

Tip; degelijke, mooi afgewerkte kabels voor niet al te veel geld: RU Connected (ff Googlen, het betreft een NL winkel, snelle levering).

Paul

Ali ben ik klaar mee, mooie aanbiedingen maar tot 2x toe niks ontvangen.
Geen bedrag waar je op falliet gaat maar ook geen respons op een mail.

Conclusie: goedkoop is duurkoop.  Einde Ali.
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

Vinyl_Fuchs

Citaat van: Paul op oktober 09, 2019, 20:20:45
Ali ben ik klaar mee, mooie aanbiedingen maar tot 2x toe niks ontvangen.
Geen bedrag waar je op falliet gaat maar ook geen respons op een mail.

Conclusie: goedkoop is duurkoop.  Einde Ali.
Ik vertrouw Ali ook niet. Zal wel aan de naam liggen.
Main set up:
Vv.: Nat Audio Plasma R; E.v. 2x Nat Audio Se1 Mk II; Sacd-speler: Sony scd555 ES met art-speakmod.; Platenspeler: Denon SL 7D; Element: Denon DL-A100; Phono: ASR Audio Basis Exclusive X2; Marantz ND8006; AKG Q701; LS: Klipsch La Scala ALK.

Stadium III

Ali al veel besteld altijd goed

Ik heb laatst huismerk HDMI gekocht bij klubben hifi
Niks mis mee en vol 4k
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

sjoek

#7
Gewoon op ali bestellen werkt altijd prima..kijk wel even naar een koper met veel goede reviews is er dan wat mis krijg je of geld terug of gewoon nog een nieuwe opgestuurd.

Action heeft ook prima hdmi trouwens.. optisch helaas niet meer.
De Set: ,Marantz 6170, hd amp1 , bluesound node n130, Boston acoustics a26.

Toxiq

Ali zelf veel goede ervaring mee, 1 op de 100 pakjes gaat eens mis, dan vul je een formuliertje in en krijg je je geld terug
Sterker nog, als je koopt bij een 100% guarantee en wijkt je produkt af krijg je ook geld terug
Je moet even de weg (leren) kennen

Anyway, de kabels zijn dus goed, dan gaan we die proberen
Voor de HDMI zal ik ook even kijken bij Ac. Tion (zijn die 4k en Arc?)

Bedankt voor de tips/adviezen

sjoek

Ac tion heeft idd ook 4k kabels en zelfs 1 van 7,5m voor nog geen 5 euro.
De Set: ,Marantz 6170, hd amp1 , bluesound node n130, Boston acoustics a26.

Toxiq

Da's veel voor nieduur  :-)

Morgen even kijken, bedankt voor de tip
China kabeltjes zijn ook besteld, de huidige kabels zijn oud, eentje zelfs een beetje stuk, geen beste kwaliteit (doen het wel, dat wel.... dus vervangen voor beter is misschien zo gek nog niet (scheelt misschien weer een draadje waarbij div zaken niet functioneren (zelfkennis  :wink: )

pameijer

Citaat van: Vinyl_Fuchs op oktober 09, 2019, 20:22:32
Ik vertrouw Ali ook niet. Zal wel aan de naam liggen.
Bah, wat een nare opmerking. Je diskwalificeert je voor mij totaal hiermee. Tenzij ik het volledig verkeerd interpreteer maar je geeft daarvoor weinig ruimte met bovenstaande opmerking. So you know, gemeld aan de mods.
Anthem MRX1120 / Sony UBP-X800M2 / Technics SL2000 + NAD PP2i/ Apple TV 4K + Nvidia Shield + Vero 4K+/ Vu+ Duo2 / LG 55C7 / JVC X7900 met iVisions Cinema 4K 260 cm / AVI ADM9.1RS actives front en center + AVI DM5 rears + 4x Micca M8C + Rythmik E15

xander32

Bij m'n vorige tv heb ik destijds geƫxperimenteerd met ook goedkope, no name euroknaller kabeltjes en die presteerden gewoon ruk. Ik denk niet dat het aan de kabel lag maar veel meer aan de gebruikte connectoren die niet goed pasten, die niet goed klemden. Betaal je een klein beetje meer, en dat gaat echt niet over tientallen euro's, krijg je domweg kwalitatief betere kabels omdat er betere materialen (connectoren) zijn gebruikt.




Toxiq

Citaat van: xander32 op oktober 10, 2019, 06:42:03
Bij m'n vorige tv heb ik destijds geƫxperimenteerd met ook goedkope, no name euroknaller kabeltjes en die presteerden gewoon ruk. Ik denk niet dat het aan de kabel lag maar veel meer aan de gebruikte connectoren die niet goed pasten, die niet goed klemden. Betaal je een klein beetje meer, en dat gaat echt niet over tientallen euro's, krijg je domweg kwalitatief betere kabels omdat er betere materialen (connectoren) zijn gebruikt.

Heb je een voorbeeld/link van wat je geprobeerd hebt en welke wel beter presteerden ?