Aansluiten Yamaha YST SW-300 op SR 7008

Gestart door Toxiq, oktober 03, 2019, 10:02:16

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Toxiq

Pas een SR7008 aangeschaft) mijn eerste....

Nu wilde ik mijn sub (die al jaaaaaaaaaren op zolder staat) aansluiten
RCA stekkertje in de versterker (sub) (en ook sub2 geprobeerd)
anders kant van het kabeltje in de versterker (input 2) L (R ook geprobeerd en ook beide samen)

Helaas komt er geen geluid uit

Als ik de speaker uitgang (front L+R) naar de sub trek en de speakers daar op aansluit werkt het wel, maar dat wilde ik niet

Iemand enig idee of/wat ik fout doe ?


Vinyl_Fuchs

#1
Citaat van: Toxiq op oktober 03, 2019, 10:02:16
Pas een SR7008 aangeschaft) mijn eerste....

Nu wilde ik mijn sub (die al jaaaaaaaaaren op zolder staat) aansluiten
RCA stekkertje in de versterker (sub) (en ook sub2 geprobeerd)
anders kant van het kabeltje in de versterker (input 2) L (R ook geprobeerd en ook beide samen)

Helaas komt er geen geluid uit

Als ik de speaker uitgang (front L+R) naar de sub trek en de speakers daar op aansluit werkt het wel, maar dat wilde ik niet

Iemand enig idee of/wat ik fout doe ?
Staat er niks in handleiding van marantz? Misschien moet de sub-uitgang eerst ingeschakeld worden in het menu van je marantz.
Zie pagina 225 van 280.
Main set up:
Vv.: Nat Audio Plasma R; E.v. 2x Nat Audio Se1 Mk II; Sacd-speler: Sony scd555 ES met art-speakmod.; Platenspeler: Denon SL 7D; Element: Denon DL-A100; Phono: ASR Audio Basis Exclusive X2; Marantz ND8006; AKG Q701; LS: Klipsch La Scala ALK.

Stadium III

Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

Toxiq

Ik heb wel wat in het menu gedaan (1 sub, 2 subs) maar dat bracht geen resultaat
Morgen kijk er weer even naar (kamp met een heftige oorontsteking) nu even lekker op de bank niksen en met het goeie oor muziek luisteren