DAC

Gestart door Rob46, oktober 02, 2019, 09:41:35

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

TurboMarco

Jep  :yes: door andere luidsprekers er neer te zetten .
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

Maus

Ja of aan de bassknop te draaien. Dat verschil hoor je ook gewoon, dus de speakers zijn niet 100% bepalend ;)

NB

Citaat van: Samro op oktober 26, 2019, 21:01:47
lees dit topic nu pas..
Vraagje, is de tv bij jou ook veel zachter dan de andere bronnen? Ik heb een Samsung tv en heb deze ook met een Cambridge magic 100 verbonden met optische kabel. Ik vroeg me af kun je de tv ook met de usb poort verbinden? Ik heb dat geprobeerd maar kreeg er geen geluid uit. Een driver instaleren via de Samsung tv lukte niet.

Het is me niet opgevallen, dat de tv zachter is. Ik heb een doorsnee (wel een degelijke, niet heel dunne) optische van Alle Kabels er tussen zitten. Misschien zit het in de tv instellingen.
Kamer set:
Marantz PM 6007 - Q Acoustics 3050 - Infinity Alpha 10 - Yamaha CDS303 - Marantz cd 5000-
Pioneer DV-50LX- Bluetooth receiver BLS- B11.
Sennheisser HD 700 en Sennheiser IE 800.

Slaapkamer:
PM 6004, Mistral Bow 3, Philips cd 723, Dab+tuner.

Samro

Ok bedank voor jou reactie. De Samsung tv heeft schijnbaar een lage gain. Ik kan de tv output niet hoger instellen.

Citaat van: Nb op oktober 29, 2019, 09:40:01
Het is me niet opgevallen, dat de tv zachter is. Ik heb een doorsnee (wel een degelijke, niet heel dunne) optische van Alle Kabels er tussen zitten. Misschien zit het in de tv instellingen.