Voorstel voor gewijzigde opzet forum

Gestart door Maurice, september 04, 2019, 14:44:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Goed voorstel?

Ja!
Nee, behouden zoals het nu is!
Anders... (licht toe)

xander32

Citaat van: Vinyl_Fuchs op september 04, 2019, 21:16:28
Anders gestemd: met behoud van differentiatie stereo, HT en bronnen.

:gp:

Verder vind ik het wel vreemd dat er onder het kopje 'Marantz' een map 'andere merken staat', maar ik heb ook geen passende suggestie hoe 't anders in te richten 🙄

pameijer

Ik gebruik die secties echt nooit. Alleen de link naar de ongelezen berichten en af en toe de zoekfunctie. Dus doe vooral wat voor de moderator het makkelijkste is.
Anthem MRX1120 / Sony UBP-X800M2 / Technics SL2000 + NAD PP2i/ Apple TV 4K + Nvidia Shield + Vero 4K+/ Vu+ Duo2 / LG 55C7 / JVC X7900 met iVisions Cinema 4K 260 cm / AVI ADM9.1RS actives front en center + AVI DM5 rears + 4x Micca M8C + Rythmik E15

Paul

Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

Maurice

Citaat van: pameijer op september 04, 2019, 21:34:58
Ik gebruik die secties echt nooit. Alleen de link naar de ongelezen berichten en af en toe de zoekfunctie. Dus doe vooral wat voor de moderator het makkelijkste is.
met tapatalk gebruik ik het ook nooit  8-)
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

Maurice

Volgens mij is er nu al wel een redelijk duidelijke conclusie te trekken. Verandering ja, maar met behoud van stereo, ht en bronnen.
Zal de komende tijd beginnen met aanpassen!
Thanks voor de feedback (nieuwe inzichten zijn ook welkom).
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

Maurice

Citaat van: xander32 op september 04, 2019, 21:30:00
:gp:

Verder vind ik het wel vreemd dat er onder het kopje 'Marantz' een map 'andere merken staat', maar ik heb ook geen passende suggestie hoe 't anders in te richten 🙄
Tja, ik wist ook niet wat ik mee aan moest  clown1
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

Maurice

Het grote werk ging iets makkelijker dan gedacht, dus de nodige wijzigingen zijn al zichtbaar.
Overige marantz zal meer werk vergen, want daar moet van elke post bepaald worden wat de beste sectie wordt.

Feedback is nog steeds welkom!
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

Cornelis1921

Citaat van: RHK op september 04, 2019, 16:02:43
Stroomdiagram ziet er goed uit, inderdaad stereo en HT enzo  uit elkaar houden. Van de kant ermee!
Mee eens en graag zelfs.
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Brutus

Wat voor jullie het makkelijkst is, ik kijk toch altijd bij ongelezen berichten. Wil ik een keer iets plaatsen dan vind ikhet topic wel waar het in moet.
Versterker Marantz PM11s3 / (sa)cd-speler Denon DCD1500ae / Streamer Bluesound Node 2 / Speakers Monitor Audio Gold GS20

i2Paq

Citaat van: Brutus op september 05, 2019, 14:07:50
Wat voor jullie het makkelijkst is, ik kijk toch altijd bij ongelezen berichten. Wil ik een keer iets plaatsen dan vind ikhet topic wel waar het in moet.

Precies wat ik ook doe.
Het feit dat licht sneller gaat dan geluid kan mogelijk verklaren dat iemand een helder licht lijkt, totdat hij begint te praten...

DHG500

Goed voorstel maar wel 'anders' gestemd omdat ik ook stereo, Ht, enz. uit elkaar wil houden. Voor het overige dus een prima voorstel!
Goeie actie!

Frits Denon

Citaat van: DHG500 op september 08, 2019, 14:56:39
Goed voorstel maar wel 'anders' gestemd omdat ik ook stereo, Ht, enz. uit elkaar wil houden. Voor het overige dus een prima voorstel!
Goeie actie!

+1
TV Set: Denon PMA 2010ae, Elac BS 403 / Hepta Gem, Sub ESP 2040, DVD/CD Denon DVD DBT 3313UD, Tuner Denon DNP 720ae

Cave: Accuphase E-270, Elac FS 249.3, BS 403, sub ESP 2040 2x, CD Denon SACD/CD 2000ae, Tuner Marantz 2120, Draaitafel: Sony PS- X4

Niber

#27
Ik heb ja gestemd omdat het idee er goed uit ziet.

Eerlijkheidshalve moet ik erbij zeggen dat ik slechts nog zelden op het forum kom.


*poosje later:
Valt me nu pas op dat het forum al veranderd is.... shutup
Ziet er prima uit, mooi overzichtelijk.
Linn Akurate DSM/3 + Akurate 2200 - Marantz CD5003 - Linn Sondek LP12 - Harbeth M30.2