Marantz SR 6013 - wachtrij max 300 liedjes

Gestart door stribi, augustus 30, 2019, 15:58:40

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

stribi

Ik ben super blij met mijn aankoop Marantz SR 6013 ,maar :.... De bestanden (lidjes) op een USB-stick worden weergeven met max 300 als limit. Dus ik heb een usb-stick met 1.000 liedjes maar ik kan max 300 selecteren en laten draaien. Dit kan niet waar zijn, Wachtrij limit is niet van deze tijd. Hebben jullie dezelfde probleem of eventueel de oplossing?

Stadium III

Nog nooit iets over gezien hier volgens mij

Mail Marantz eens
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

stribi

Reactie Door Marantz
Dit klopt inderdaad. De wachtrij limiet is 300 nummers.
Ik moet je helaas teleurstellen wij kunnen dit niet aanpassen.

Mocht je meer informatie nodig hebben hoor ik het graag van je.

Met vriendelijke groet,
Marantz Support


Dit is zeker teleurstelling, voor 1000 euro heb ik ouderwetse gelimiteerde apparaat gekocht. violent1

Rob46

Dat is inderdaad erg jammer en eigenlijk niet meer van deze tijd....... puke :oops:

geoffreyvanvugt

Media playert erop aansluiten. Probleem opgelost. Maar ik begrijp je frustratie.
Marantz SR7011
Marantz PM7003
Sony UBP-X800
Pro Ject Debut III Esprit
Dune HD Solo Lite

Front - Jamo Concert VII
Surround - Jamo Concert V
SurroundBack - Jamo Concert V
Center - Jamo Concert II​​
Height Front/Back - Jamo 28
Subwoofer - Jamo Sub 360

stribi

Citaat van: geoffreyvanvugt op september 11, 2019, 01:25:50
Media playert erop aansluiten. Probleem opgelost. Maar ik begrijp je frustratie.

Via media player / NAS / PC / App HEOS heb je hetzelfde probleem. Oplossing is Marantz terug naar de winkel.

Cobraatje

Als je een mediaplayer zoals b.v. de Bluesound Node koopt, niet.
App van de Node gebruiken, die is veel beter dan Heos en de Node klinkt waarschijnlijk ook nog beter.

Brutus

Moet je nog wel ff 550 euro neertellen, de vraag is of de TS dit wil of liever een andere HT/SR koopt?
Versterker Marantz PM11s3 / (sa)cd-speler Denon DCD1500ae / Streamer Bluesound Node 2 / Speakers Monitor Audio Gold GS20

Cobraatje

2e hands is een Node 2 voor net boven de €200,- te krijgen.
Ik weet niet of er in deze prijsklasse een merk is die een receiver aanbiedt, waarbij je 1000 liedjes kunt selecteren via usb.

sjoek

En als je gewoon een app als hificast bijvoorbeeld gebruikt. Lukt het dan ook niet?
De Set: ,Marantz 6170, hd amp1 , bluesound node n130, Boston acoustics a26.

stribi

Reactie 2 Door Marantz
Dit is specificatie van het systeem en kan helaas niet veranderd worden door omstandigheden. Ik kan hier niet meer informatie over geven waarom, hoe of wat.

Mijn excuses voor het ongemak.

Je kan dit ook niet omzeilen omdat je altijd van de wachtrij (en dus van HEOS) gebruik moet maken. Het meest praktische is denk ik om via HEOS afspeellijsten te maken van 300 nummers, zodat je de op afspeellijst kunt sorteren wat je per 300 nummers wil afspelen.


HEOS is de boosdoener en helaas de klanten / Marantz zijn de dupe van geworden van deze slechte systeem.

Nog een antwoord via HEOS Denon

Spelerswachtrijen kunnen maximaal 300 items lang zijn in het HEOS-systeem. Het werd echter opgemerkt tijdens ontwikkeling van het stuurprogramma dat de Player Queue 301 items kan bevatten. Het 301ste item echter kon niet worden geselecteerd uit de Player Queue-lijst, daarom geeft het stuurprogramma limieten weer die hierboven worden weergegeven 300 in de spelerwachtrijlijsten.

rexp

Spelen van een USB stick is toch ook niet meer van deze tijd? Kies dan voor streamen via Spotify ofzo.

Wil je echt van je eigen collectie spelen, dan zou ik kiezen voor DLNA vanaf een NAS. Zo gebruik ik playlists van duizenden nummers.

Brutus

Spelen vanaf een usb stick is toch ook streamen? Of het nu van een NAS af komt of van een USB stick, het gaat er hier om welke software er gebruikt wordt en een apparaat met Heos erop kan (blijkbaar) niet meer dan 300 nummers aan.
Versterker Marantz PM11s3 / (sa)cd-speler Denon DCD1500ae / Streamer Bluesound Node 2 / Speakers Monitor Audio Gold GS20