PM10, zwart, €2000,- 🤔

Gestart door xander32, augustus 11, 2019, 10:39:24

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

xander32


pameijer



Hmmm, deze versie van de PM10 ken ik nog niet!

Anthem MRX1120 / Sony UBP-X800M2 / Technics SL2000 + NAD PP2i/ Apple TV 4K + Nvidia Shield + Vero 4K+/ Vu+ Duo2 / LG 55C7 / JVC X7900 met iVisions Cinema 4K 260 cm / AVI ADM9.1RS actives front en center + AVI DM5 rears + 4x Micca M8C + Rythmik E15

xander32


RHK

Voor een kwart van de nieuwprijs? :?
Marantz AV7706* Rotel RMB-1575* Parasound ZampV3*B&W 702S3* Klipsch RP-504C* Klipsch R-112-SW sub* Hepta Bariton sub* Antimode 8033 SII *Hepta Spring* Atmos Dali Alteco C1*
LG Oled65G1RLA* Panasonic DMP-UB900* RU Connected*

xander32

Toevalligerwijs helemaal in Heerlen, geen informatie over de verkoper, geen contactinformatie ...

Ik ga niemand beschuldigen, maar bij mij gaan er iig een aantal alarmbellen af. En mocht dat onterecht zijn, dan gaat iemand heel voordelig aan een PM10 geraken.

Citaat van: RHK op augustus 11, 2019, 11:26:01
Voor een kwart van de nieuwprijs? :?

TurboMarco

Citaat van: xander32 op augustus 11, 2019, 11:42:12
Toevalligerwijs helemaal in Heerlen, geen informatie over de verkoper, geen contactinformatie ...

Ik ga niemand beschuldigen, maar bij mij gaan er iig een aantal alarmbellen af. En mocht dat onterecht zijn, dan gaat iemand heel voordelig aan een PM10 geraken.
Ik ben volgende week zaterdag in Heerlen ,dus mocht er iemand zin hebben in een PM10 dan hoor ik dat wel.
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

pameijer

Citaat van: TurboMarco op augustus 11, 2019, 12:38:24
Ik ben volgende week zaterdag in Heerlen ,dus mocht er iemand zin hebben in een PM10 dan hoor ik dat wel.
Puur voor de handel kun je wel een gokje wagen. Maar ik denk dat de verkoper alleen maar wil verzenden en vooraf geld wil zien... :|
Anthem MRX1120 / Sony UBP-X800M2 / Technics SL2000 + NAD PP2i/ Apple TV 4K + Nvidia Shield + Vero 4K+/ Vu+ Duo2 / LG 55C7 / JVC X7900 met iVisions Cinema 4K 260 cm / AVI ADM9.1RS actives front en center + AVI DM5 rears + 4x Micca M8C + Rythmik E15

Brutus

Al zou je genoeg geld hebben en hier snel vanaf willen kun je hem beter voor 4999,= te koop zetten, komt betrouwbaarder over en ben je hem eerder kwijt!
Versterker Marantz PM11s3 / (sa)cd-speler Denon DCD1500ae / Streamer Bluesound Node 2 / Speakers Monitor Audio Gold GS20

xander32

Tadaaa 😏


CiteerBeste ...,

Onlangs heb je een bod of reactie geplaatst op de advertentie: Marantz PM-10. Het vermoeden bestaat echter dat dit een frauduleuze advertentie betreft. We hebben daarom het account en de advertenties van deze verkoper verwijderd. We raden je aan zeer voorzichtig te zijn in jouw verdere contact met deze adverteerder.

Voor de toekomst geven wij je graag de volgende tips mee:

Laat jouw gezonde verstand spreken: als iets te mooi lijkt om waar te zijn, dan is dat meestal ook zo.
Bekijk hoe lang de verkoper actief is op Marktplaats, check zijn andere advertenties en maak persoonlijk contact.
Controleer de verkoper: Google zijn gegevens en check telefoon en bankrekeningnummer via het Meldpunt Internetoplichting.
Betaal het product via PayPal en jouw aankopen zijn in veel gevallen onbeperkt beschermd.
Wees alert bij kopers en verkopers uit het buitenland en gebruik geen (anonieme) betaalmethoden als Western Union.
Voor meer kooptips bekijk onze Veilig Handelen pagina.
Wij wensen je veel succes op Marktplaats


Met vriendelijke groet,
Het Marktplaats team

TurboMarco

(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

Rob46

Had je een bod van € 1.500,-- uitgebracht Robert? 8-)

xander32

 :-D

Nee joh, maar wel een aantal vragen gesteld; dat ik interesse had , maar de PM wil komen ophalen en eerst wil zien en horen spelen. Het antwoord/de mail was kort en krachtig "kan", zonder naam of iets dergelijks ...

Citaat van: Rob46 op augustus 12, 2019, 16:35:26
Had je een bod van € 1.500,-- uitgebracht Robert? 8-)

Rob46

Grappig. Had ik ook gedaan :yes: Ik wilde hem vanavond wel op komen halen. Zelfde antwoord kreeg ik ook terug..... violent1 puke

xander32

Het is goed om zelf het gezonde verstand te gebruiken en fijn om te zien dat MP ook alert is.

Citaat van: Rob46 op augustus 12, 2019, 17:11:09
Grappig. Had ik ook gedaan :yes: Ik wilde hem vanavond wel op komen halen. Zelfde antwoord kreeg ik ook terug..... violent1 puke