Blu-ray speler met netflix

Gestart door Nostra, augustus 10, 2019, 18:36:33

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Nostra

Ik ben al even op zoek naar een deftige blu-ray speler met een rca uitgang voor het geluid en netwerk mogelijkheden om via de Blu-ray speler ook Netflix te kunnen kijken.

We hebben nu hier zo een all in one 2.1 Samsung ding maar die weigert van audio door de hdmi te sturen.

Is er een model dat jullie me aanraden?

Budget gewijs wil ik het onder de 500€ houden nieuw.

Ik weet niet of marantz zo een speler heeft? Want ik blijf het liefste bij hun, maar als ik goedkoper hetzelfde kan vinden evengoee voor mij.

Verstuurd vanaf mijn H3113 met Tapatalk


Stadium III

Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

pameijer

Marantz zijn UD spelers hebben Netflix, maar dat had je ook zelf heel snel kunnen vinden toch? Zwaar af te raden btw om Netflix via een BD-player te gebruiken. Die dingen zijn echt te sloom qua chips. Gebruik de app van je TV of anders ergens een Apple TV op de kop tikken. Of een Shield. Of een nieuwe TV kopen.
Anthem MRX1120 / Sony UBP-X800M2 / Technics SL2000 + NAD PP2i/ Apple TV 4K + Nvidia Shield + Vero 4K+/ Vu+ Duo2 / LG 55C7 / JVC X7900 met iVisions Cinema 4K 260 cm / AVI ADM9.1RS actives front en center + AVI DM5 rears + 4x Micca M8C + Rythmik E15

Nostra



Citaat van: pameijer op augustus 10, 2019, 21:24:30
Marantz zijn UD spelers hebben Netflix, maar dat had je ook zelf heel snel kunnen vinden toch? Zwaar af te raden btw om Netflix via een BD-player te gebruiken. Die dingen zijn echt te sloom qua chips. Gebruik de app van je TV of anders ergens een Apple TV op de kop tikken. Of een Shield. Of een nieuwe TV kopen.

Probleem is dat ik de audio van de bd wil integreren in mijn set. De vrouw wil geen surround (wat ik nog steeds wil). En ik wil graag deftig geluid als we Netflix kijken alsook via Blu-ray

Verstuurd vanaf mijn H3113 met Tapatalk


xander32

Citaat van: pameijer op augustus 10, 2019, 21:24:30
Marantz zijn UD spelers hebben Netflix, maar dat had je ook zelf heel snel kunnen vinden toch? Zwaar af te raden btw om Netflix via een BD-player te gebruiken. Die dingen zijn echt te sloom qua chips. Gebruik de app van je TV of anders ergens een Apple TV op de kop tikken. Of een Shield. Of een nieuwe TV kopen.

:gp:


Het geluid van de tv kan je toch ook altijd via jouw stereo dan wel ht set afspelen?

Citaat van: Nostra op augustus 10, 2019, 22:49:22

Probleem is dat ik de audio van de bd wil integreren in mijn set. De vrouw wil geen surround (wat ik nog steeds wil). En ik wil graag deftig geluid als we Netflix kijken alsook via Blu-ray

Verstuurd vanaf mijn H3113 met Tapatalk



RHK

Ik heb een Panasonic Blu-Ray speler met een AB knop voor direct toegang naar Netflix. Werkt net zo goed en vlot als de Smart tv. Ik heb de Marantz UD-7007 gehad, die was inderdaad wel traag met Netflix. Even op MP speuren, Sony zal ook wel goed zijn.
Marantz AV7706* Rotel RMB-1575* Parasound ZampV3*B&W 702S3* Klipsch RP-504C* Klipsch R-112-SW sub* Hepta Bariton sub* Antimode 8033 SII *Hepta Spring* Atmos Dali Alteco C1*
LG Oled65G1RLA* Panasonic DMP-UB900* RU Connected*

xander32

Dan ben je er van afhankelijk of Netflix betreffende hardware blijft ondersteunen. Met Netflix via de app zit je altijd safe.

RHK

Bij de Panasonic zijn de app's softwarematig geinstalleerd. Ze worden dus ook regelmatig geupdated. Je kunt ook naar keuze uit een soort app market app's toevoegen. Amazon video bijv.
Marantz AV7706* Rotel RMB-1575* Parasound ZampV3*B&W 702S3* Klipsch RP-504C* Klipsch R-112-SW sub* Hepta Bariton sub* Antimode 8033 SII *Hepta Spring* Atmos Dali Alteco C1*
LG Oled65G1RLA* Panasonic DMP-UB900* RU Connected*

agr64

Waarom geen chromecast rechtstreeks in de tv en audio via analoog uit van de tv naar de versterker. Ga ik er ff'n vanuit dat er al een blu-ray speler is..

xander32

Maar de app voor betreffende hardware kan je enkel updaten zolang deze hardware door Netflix ondersteuning krijgt 😉.

Op mijn nog vrij recente Philips oled zit ook een Netflix-knop op de remote, in de hardware zit Netflix ingebakken. Desondanks heb ik Netflix via de app om eerder genoemde reden. Het kan via de hardware en het werkt waarschijnlijk ook prima, maar ik zou een andere keuze maken  :yes:.

Citaat van: RHK op augustus 11, 2019, 10:10:47
Bij de Panasonic zijn de app's softwarematig geinstalleerd. Ze worden dus ook regelmatig geupdated. Je kunt ook naar keuze uit een soort app market app's toevoegen. Amazon video bijv.

RHK

Dat is inderdaad een keuze. Heb de speler nu 3 jaar en updates gaan tot nog toe goed. Tussen de LG en Panasonic is met Netflix kijken geen duidelijk verschil waarneembaar. Maar voor de vraagstelling van Nostra is het dan dus ook een keuze maken. Aanvankelijk wil hij een blu-ray speler en via deze speler Netflix kijken. Dat zou dus wel kunnen.
Marantz AV7706* Rotel RMB-1575* Parasound ZampV3*B&W 702S3* Klipsch RP-504C* Klipsch R-112-SW sub* Hepta Bariton sub* Antimode 8033 SII *Hepta Spring* Atmos Dali Alteco C1*
LG Oled65G1RLA* Panasonic DMP-UB900* RU Connected*

xander32

Misschien is het ook wel een persoonlijk dingetje van mij 🙄. Ik ben een paar jaar terug wakker geschud toen Spotify opeens de NA11 niet meer ondersteunde. Dat is echter middels Spotify Connect later weer recht getrokken.

Citaat van: RHK op augustus 11, 2019, 11:22:51
Dat is inderdaad een keuze. Heb de speler nu 3 jaar en updates gaan tot nog toe goed. Tussen de LG en Panasonic is met Netflix kijken geen duidelijk verschil waarneembaar. Maar voor de vraagstelling van Nostra is het dan dus ook een keuze maken. Aanvankelijk wil hij een blu-ray speler en via deze speler Netflix kijken. Dat zou dus wel kunnen.

RHK

Citaat van: xander32 op augustus 11, 2019, 11:39:18
Misschien is het ook wel een persoonlijk dingetje van mij 🙄. Ik ben een paar jaar terug wakker geschud toen Spotify opeens de NA11 niet meer ondersteunde. Dat is echter middels Spotify Connect later weer recht getrokken.

Dat zou ik ook bij een NA11 niet verwachten, jammer.
Marantz AV7706* Rotel RMB-1575* Parasound ZampV3*B&W 702S3* Klipsch RP-504C* Klipsch R-112-SW sub* Hepta Bariton sub* Antimode 8033 SII *Hepta Spring* Atmos Dali Alteco C1*
LG Oled65G1RLA* Panasonic DMP-UB900* RU Connected*

xander32

Nou, ik vind het eigenlijk op zich niet eens zo vreemd; hoelang mag je van een externe partij verwachten, dat deze software blijft ontwikkelen/aanpassen om bepaalde hardware van een andere partij in de lucht te houden?

Citaat van: RHK op augustus 11, 2019, 11:56:50
Dat zou ik ook bij een NA11 niet verwachten, jammer.

RHK

Mee eens, echter als het erop zit, schep je toch verwachtingen.  8-)
Marantz AV7706* Rotel RMB-1575* Parasound ZampV3*B&W 702S3* Klipsch RP-504C* Klipsch R-112-SW sub* Hepta Bariton sub* Antimode 8033 SII *Hepta Spring* Atmos Dali Alteco C1*
LG Oled65G1RLA* Panasonic DMP-UB900* RU Connected*