Vintage review/overview

Gestart door xander32, maart 01, 2020, 10:25:00

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Whisper.nl

De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

SB_Marantz

Facts count.




CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

MPX

Me too, alleen jammer van dat nep blauw vaak.

SB_Marantz

Ik gebruik warm witte Leds.....nu 21mm ipv 19.
Komt zeer dicht in de buurt van de originele.
Een toko hier in de buurt verkoopt ordinaire blauwe en dat ziet er echt niet uit.  violent1
Facts count.




CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

Whisper.nl

De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

xander32

... ik heb/had weinig met oude meuk, maar onderwijl schuift heel langzaam de eigen set en de eigenaar ervan richting vintage 😏

SB_Marantz

Ik kan wel een keertje langs fietsen met een vintage versterkertje mocht je dat willen.
Facts count.




CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

renes59

Ik ben nu 61 en dan komt het soms ineens naar boven als je wat koopt "dit kan wel eens de laatste keer zijn". Laatst een nieuwe vishengel gekocht, toen kwam die gedachte naar boven. We willen nog een nieuwe tent, dat zal de laatste zijn. Ik probeer er niet te vaak aan te denken.
Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.

Vinyl_Fuchs

Citaat van: renes59 op maart 01, 2020, 12:50:17
Ik ben nu 61 en dan komt het soms ineens naar boven als je wat koopt "dit kan wel eens de laatste keer zijn". Laatst een nieuwe vishengel gekocht, toen kwam die gedachte naar boven. We willen nog een nieuwe tent, dat zal de laatste zijn. Ik probeer er niet te vaak aan te denken.
Zou ik ook niet doen. Gewoon denken: ik word zo oud dat ik nog wel 2de tent moet kopen.
Main set up:
Vv.: Nat Audio Plasma R; E.v. 2x Nat Audio Se1 Mk II; Sacd-speler: Sony scd555 ES met art-speakmod.; Platenspeler: Denon SL 7D; Element: Denon DL-A100; Phono: ASR Audio Basis Exclusive X2; Marantz ND8006; AKG Q701; LS: Klipsch La Scala ALK.