Primare SPA21 gespot op Marktplaats

Gestart door TurboMarco, augustus 01, 2019, 10:02:52

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

TurboMarco

https://link.marktplaats.nl/m1439403841

CiteerSpeelt surround in 5.1 met 100w per kanaal maar kan ook super 250w per kanaal in stereo spelen

Ik heb de verkoper al gevraagd hoe hij aan deze informatie komt ,maar tot op heden nog geen antwoord ontvangen .

Sterker nog ik heb Primare een mail gestuurd met de vraag waarom het uitgangsvermogen enkel aan 8 Ohm opgegeven word .

Verder een prima versterker voor diegene die geen behoefte heeft aan hdmi en de nieuwste formaten  :-)
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

TurboMarco

Van de verkoper inmiddels een antwoord gekregen ,
Citeergoede vraag. Volgens mij uit een artikel maar ik kan het niet meer vinden. Ik denk dat ik twee types door elkaar heb gehaald.
Hij heeft ook meteen zijn advertentie aangepast ,het blijkt dus wel een oprechte verkoper te zijn .

Van Primare ook een antwoord ontvangen op de vraag waarom zij hun versterkers enkel specificeren @ 8 Ohm .
Citeerit is common industry practice to rate amplifier output in to an 8 ohm load as that is the average impedance value of most speakers so provides the best general indication of the output power of amplifiers for easier comparison. With the hope that answers your question
Daar ben ik minder tevreden over ,want wat zij beweren klopt volgens mij niet .
De meeste fabrikanten geven een rating aan 8/6/4 Ohm .
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)