Power knop binnebeugel!

Gestart door Copylab, juli 28, 2019, 11:49:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Copylab

Hoi, ik ben opzoek naar een lange zwarte doorsteekbeugel, dat aan de binnenkant van de power knop vertrekt naar  het printje waar uiteindelijk de power knop bevind, tis een lange zwarte Plestic verleng beugel, dit voor het model Marantz DD-92 DCC cassettedeck speler, ik hoop hier echt dat iemand voor een zacht prikki wil verkopen en toezenden naar me, graag dan even contact met me opnemen aub. Mag en kan ook via MP hier.

Copylab

Is er echt niemand die weet waar of wie heeft er nog eentje liggen

Maus

Ik vrees dat bijna niemand hier DCC decks heeft, laat staan onderdelen. Dit word creatief lijmen of zelf iets fabriceren (van kunststof!)

BVB

Die DCC spelers zijn ook maar heel kort op de markt geweest, ik meen van 92-96.....en dan alleen door Philips, Marantz, Grundig, Technics en Matshuhita. Het zal moeilijk zijn om daar nog onderdelen van te vinden.  :yes:

Maus

En anders iemand zoeken met een 3d printer :)

Copylab

#5
Dat kost meer en is makkelijker van een donor te kunnen nemen thx! Hopelijk kan iemand mij hiermee helpen en me eentje alsnog bezorgen en toesturen aub.

PS: graag had ik geweten waarom ik een toelating moet krijgen van een moderator,  dit was vroeger niet, en de anderen hoeven dit niet??
Heb ik iets fout gedaan in de instellingen dan?

Maurice

Citaat van: Copylab op augustus 20, 2019, 14:07:59

PS: graag had ik geweten waarom ik een toelating moet krijgen van een moderator,  dit was vroeger niet, en de anderen hoeven dit niet??
Heb ik iets fout gedaan in de instellingen dan?
Je hebt zeker niets fout gedaan!
Aangezien wij ineens last hadden van spammers die steeds een nieuw account registreerden en een grote hoeveelheid berichten met linke plaatsten, heb ik een extra beveiliging aangezet. Deze heeft tot gevolg dat nieuwe leden en goedkeuring krijgen op de eerste paar berichten alvorens dit wordt vrijgegeven.
Helaas zit er in de complexe instellingen nog ergens een fout, waardoor er van meerdere leden groepen de berichten moeten worden goedgekeurd.
Ik heb helaas nog niet kunnen vinden wat de fout is, morgen ga ik er weer aan werken.
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

tbanis55

Soms kan je van een (dunne) fietsspaak best wel wat moois buigen.
Die zijn sterk genoeg om de schakelaar vanaf de knop te bedienen.

Hoe dan ook,  het blijft knutselwerk.
Veel succes !  (I know you can handle !! )

Ton Banis