SR 7200 menu probleem

Gestart door henkr, juli 19, 2019, 09:54:25

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

RHK

Marantz AV7706* Rotel RMB-1575* Parasound ZampV3*B&W 702S3* Klipsch RP-504C* Klipsch R-112-SW sub* Hepta Bariton sub* Antimode 8033 SII *Hepta Spring* Atmos Dali Alteco C1*
LG Oled65G1RLA* Panasonic DMP-UB900* RU Connected*

henkr

Ondertussen had ik ook nog een Logitech AB gekocht al was het alleen maar om het OSD signaal definitief te kunnen opslaan maar dat  lijkt een doodlopende weg :-(
Het is de bedoeling dat je een account aanmaakt met je emailadres als username.
Dan krijg ik de melding dat op dit adres al een account bestaat, kan wel kloppen want ik heb laatst geprobeerd om via die weg inlichtingen te krijgen.
Als je dan klikt op "wachtwoord vergeten" komt de melding dat username/mailadres onbekend is. :cry:
Mailen had ook deze keer geen zin, je krijgt een automatisch gegenereerde mail terug met de boodschap: "typ uw bericht boven deze lijn" en no way dat je de cursor op die plek krijgt. :-(

Marvin

Gewoon even een nieuw gmail adres aanmaken.

henkr

Dat er zoveel fout kan gaan zou zelfs een pessimist als ik niet durven vermoeden
Eindelijk een account bij Harmony, SR7200 geprogrammeerd zoals te verwachten geen OSD functie.
De Harmony kan ook een signaal importeren dus geen nood zou je zeggen, nou wel dus, op dat moment gaf ook de in de U.S. gekochte AB de moed op, (display blijft leeg, batterijen nieuw)
Ondertussen had ik mijn premiumserie met SD57 cassettedeck van  mijn werkplek naar huis getransporteerd.
Alles aangesloten en alles werkt behalve de SD57 (geeft geen signaal)
Apparaat naar de reparateur gebracht, kom thuis in de veronderstelling dat ik in elk geval nog muziek kan luisteren via de CD17Ki en nee dus, display weet niks anders te melden dan "disc"
Ik geloof dat ik nu echt de moed opgeef. :-(