Marantz sr5006 + chromecast audio

Gestart door Erik1963, juli 05, 2019, 00:02:44

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Erik1963

Hallo beste lezer
Ik heb een chromecast (cc) audio met een optische adapter aangesloten op mijn dig2 aansluiting
Op mijn marantz sr 5006
Als ik Spotify open Dan kan ik de cc audio selecteren als afspeel apparaat, maar welke bron (aux, dvd, etc.) ik ook selecteer op mijn marantz, ik krijg geen geluid!!
Cc stat met vdr ingesteld!

Alle hulp wordt zeer gewaardeerd Ik Ben een leek op dit gebied

Stadium III

Ingang toewijzing gedaan ,dus optisch op de juiste ingang gezet
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

Erik1963

Beste stadium ik schreef al dat ik een leek ben en dat ben ik ook echt. Ik heb geen originele afstandbediening meer en heb nu een app om de Marantz te bedienen. Als ik de cursor knop bedien en vervolgens op menu druk dan zie ik op het display dat ik de gids op mijn TV scherm (Samsung) moet zien! Helaas maar ik zie niets in beeld verschijnen. Ik weet echt niet hoe ik die toewijzing zou moeten doen!! Het klinkt misschien allemaal heel dom, maar voor mij is alles accracadabra! Ik zou het op prijs stellen als je mij volledig stap voor stap door dit proces kan begeleiden. Mijn is nu al groot

Stadium III

De handleiding heb je die wel ?
Daarin staat het ,je kn dan met de knoppen op de reciever je ingang toewijzen
Ik zou de reciever met HDMI op de tv aansluiten om setupinstructies beeld van de reciever weer te geven
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

Erik1963

Op Welke blz van de handleiding staat het omschreven? De TV is met HDMI kabel verbonden

xander32

Heb je de cc wel eerst geïnstalleerd? ( https://www.coolblue.nl/advies/chromecast-audio-installeren.html )

Citaat van: Erik1963 op juli 05, 2019, 00:02:44
Hallo beste lezer
Ik heb een chromecast (cc) audio met een optische adapter aangesloten op mijn dig2 aansluiting
Op mijn marantz sr 5006