Ziggo Next ervaringen topic

Gestart door TurboMarco, juni 22, 2019, 12:55:48

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Marvin

Nou ja, gelukkig is het maar tv.

i2Paq

Ik ben er ook zeer over te spreken!
Het feit dat licht sneller gaat dan geluid kan mogelijk verklaren dat iemand een helder licht lijkt, totdat hij begint te praten...

RHK

#17
Inmiddels ook de Next in huis sinds gisteren. Aansluiten simpel en zo gefixt. Toch, (ben ik te kritisch?) lijkt het of de 1080P weergave met de Horizon scherper leek.Bij audioinstellingen van de next ,4K en van je tv geprobeerd, maar dat was minder.  Verder is er nu in de audio meer basweergave. Ik heb gewoon de SR7008 via de optisch uit van de LG destijds aangesloten. Het is mij wat teveel van het goede eigenlijk. Iemand soortgelijke ervaringen met de next?                                                               
Marantz AV7706* Rotel RMB-1575* Parasound ZampV3*B&W 702S3* Klipsch RP-504C* Klipsch R-112-SW sub* Hepta Bariton sub* Antimode 8033 SII *Hepta Spring* Atmos Dali Alteco C1*
LG Oled65G1RLA* Panasonic DMP-UB900* RU Connected*

Stadium III

De next

Installatie simpel en snel, meteen een update
Nu naar 2 weken begint hij internet eruit te gooien als niet aangesloten
HDMI problemen
Audio uitvoeren Dolby is erg zacht
Geluid via apps extreem zacht

Verder opstarten, resolutie snelheid allemaal ok
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

Marvin

Dat gedoe moet ik bij mijn ouders dus niet hebben... [emoji4]

Stadium III

Net Ziggo aan de lijn gehad maar het zoveelste niet goed werken
Er komt een nieuwe aan
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

TurboMarco

De enorme blijdschap die er was toen ik er achter kwam dat ik met de Next afstandbediening ook het volume van de Primare versterker kon bedienen is van korte duur ,ik moet namelijk na het uitzetten van de Next steeds in het menu vd Next de Primare toewijzen .
Ik hoop wel dat hier een fix voor komt .
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

RHK

Ik deel je mening en teleurstelling. Ook ik heb de Next nu 2 weken in huis en na de nieuwe software update 4.17 is softwarematig de upscaler nog niet aangepakt. (uit kunnen zetten). Beeld is dus minder dan die dramatische Horizonbox. Verder het is bedienen of met een knop aan/uit zetten van tv en de Next een drama. Wat je ook probeert, niets helpt en als het dan een x lukt, dan is ie het na uitzetten weer kwijt. Heb het op de Ziggo Community ook al gemeld, nog geen oplossing gemeld gekregen. violent1
Marantz AV7706* Rotel RMB-1575* Parasound ZampV3*B&W 702S3* Klipsch RP-504C* Klipsch R-112-SW sub* Hepta Bariton sub* Antimode 8033 SII *Hepta Spring* Atmos Dali Alteco C1*
LG Oled65G1RLA* Panasonic DMP-UB900* RU Connected*

Stadium III

Nieuwe next is binnen ,we zullen zien
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

RHK

Mooi, ben benieuwd of het bij jou nu wel werkt, is ie geleverd met 4.16 software? of 4.17? Indien 4.16, knoop dan de
internetkabel er nog niet in en probeer het eerst eens met de 4.16 software. Met internet zal ie met opstarten gelijk updaten naar 4.17 denk ik.
Marantz AV7706* Rotel RMB-1575* Parasound ZampV3*B&W 702S3* Klipsch RP-504C* Klipsch R-112-SW sub* Hepta Bariton sub* Antimode 8033 SII *Hepta Spring* Atmos Dali Alteco C1*
LG Oled65G1RLA* Panasonic DMP-UB900* RU Connected*

Stadium III

Jup nu 4.17
Heb idee dat geluid wel beter is
Verder pakt hij al de oude instellingen over van de ouden,kun je nog eens niet in kiezen

Afwachten nu
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

RHK

Ben wel benieuwd hoe de beeldscherpte bij jou is met de Next?
Marantz AV7706* Rotel RMB-1575* Parasound ZampV3*B&W 702S3* Klipsch RP-504C* Klipsch R-112-SW sub* Hepta Bariton sub* Antimode 8033 SII *Hepta Spring* Atmos Dali Alteco C1*
LG Oled65G1RLA* Panasonic DMP-UB900* RU Connected*

Stadium III

Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

RHK

Heel gastvrij, maar ben je tevreden?
Marantz AV7706* Rotel RMB-1575* Parasound ZampV3*B&W 702S3* Klipsch RP-504C* Klipsch R-112-SW sub* Hepta Bariton sub* Antimode 8033 SII *Hepta Spring* Atmos Dali Alteco C1*
LG Oled65G1RLA* Panasonic DMP-UB900* RU Connected*

Stadium III

Veel programma's wel

Zit nu Wegmisbruikers te kijken ziet er niet uit
Minder scherp , sommige programma's zijn wel top
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4