Melody M-CR412

Gestart door xander32, juni 06, 2019, 09:55:10

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


CBdicX

#1
Kan hier niet warm of koud van worden, beetje nutteloos, denk dat de doelgroep gekleed in het rose is, met vlechtjes en springtouw  :wink:
Ik zou gaan voor de Melody X, zit streaming op en kamer correctie.
Komt wel erg plastic achtig over (heb de X een paar dagen kunnen testen), vind de gemiddelde (goedkope) stereo versterker er beter uit zien qua kast en bouw.
Was niet mijn ding...........

xander32

Voor relatief weinig geld heb je alles in huis om van muziek te kunnen genieten, de ls. daar gelaten. Met diens cdp, dab+, usb en bt kom je op het vlak van bronnen niets te kort. Voor de meesten die zich op audio/hifi fora begeven wellicht minder interessant, maar de wereld reikt verder dan die fora  :wink:.

Cornelis1921

#3
Citaat van: xander32 op juni 10, 2019, 11:59:04
Voor relatief weinig geld heb je alles in huis om van muziek te kunnen genieten, de ls. daar gelaten. Met diens cdp, dab+, usb en bt kom je op het vlak van bronnen niets te kort. Voor de meesten die zich op audio/hifi fora begeven wellicht minder interessant, maar de wereld reikt verder dan die fora  :wink:.
:gp: Agree, Robert. Mooi Marantz ("instap") audioproduct, want in combinatie een paar knappe budget speakers (Dali). :yes:
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Rob46

Paar leuke luidsprekers en whalla...prima muzieksysteem lijkt mij...

Cornelis1921

#5
Citaat van: Rob46 op juni 10, 2019, 12:12:39
Paar leuke luidsprekers en whalla...prima muzieksysteem lijkt mij...
Voor de kleiner behuisde (studenten e.d.) en degene met bescheidener budget ideaal. Doch ook vor de slaapkamer bijvoorbeeld, maar dan is de Melody X aantrekkelijker, want Spotify, Tidal, et cetera.
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *