Pure direct stereo automatisch kiezen SR7012?

Gestart door molier, mei 26, 2019, 10:18:36

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

molier

Is er een mogelijkheid om voor stereo-signalen mijn sr7012 automatisch de pure direct mode te laten kiezen en voor andere signalen de auto mode?

CBdicX

Citaat van: molier op mei 26, 2019, 10:18:36
Is er een mogelijkheid om voor stereo-signalen mijn sr7012 automatisch de pure direct mode te laten kiezen en voor andere signalen de auto mode?

Ja dat kan, als jij voor een stereo bron kiest voor Direct (gele knop) dan zal de receiver dit voor iedere 2 kanaal bron doen, en voor meer kanaal dan een andere audio mode.
Je kunt het nog "gekker" maken om de bronnen op de afstandsbediening een andere mode mee te geven dan via de smart select knoppen, dus dan krijg je per bron 2 andere audio modes en/of instellingen  :-D

molier

Dank voor de snelle reactie! Je tip werkt. Alleen voor de pure direct mode lijkt het niet te werken. Voor de direct mode dus wel.

CBdicX

#3
Citaat van: molier op mei 26, 2019, 14:23:55
Dank voor de snelle reactie! Je tip werkt. Alleen voor de pure direct mode lijkt het niet te werken. Voor de direct mode dus wel.

Op mijn 7013 is de gele knop Pure, maar verschijnt er Direct in het display.
Pure of Direct is audio technisch het zelfde, maar dacht dat in het verleden dat bij Pure gebruik ook het display uit ging, nu dus niet meer.
En om het ingewikkeld te maken, er bestond ook Source Direct......... :-o

molier

Probeer is 2 keer de gele knop. Dan schakelt hij bij mij naar pure direct.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

CBdicX

Citaat van: molier op mei 26, 2019, 14:54:22
Probeer is 2 keer de gele knop. Dan schakelt hij bij mij naar pure direct.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Ja, klopt, dan word wel het display uitgeschakeld, dus Pure Direct  :-)

molier

[emoji2][emoji106]


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk