Afstandsbediening

Gestart door The Good Son, mei 19, 2019, 17:18:36

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

The Good Son

Beste forumleden,

Ik lees alweer een tijdje jullie leuke forum en heb al aardig wat informatie gevonden, maar zit op het moment toch met een vraagje.
Ik ben in het bezit van een PM15s2 en een CD5004. Met de afstandsbediening van de PM kan ik ook de cd speler bedienen.
Nu heb ik evt de mogelijkheid om een SA8400 tweedehands te kopen, voor ongeveer €160,00, maar helaas ontbreekt bij deze speler de afstandsbediening.
Kan iemand van jullie mij vertellen of ik met de afstandsbediening van de PM15s2 ook een SA8400 kan bedienen?



Met vriendelijke groet,
Rick

sjoek

Als het met de cd5004 lukt moet het met de sa ook geen probleem zijn volgens mij...
De Set: ,Marantz 6170, hd amp1 , bluesound node n130, Boston acoustics a26.

pameijer

En anders kun je altijd nog het kabeltje tussen de versterker en cd-speler pluggen die de remote control doet.
Anthem MRX1120 / Sony UBP-X800M2 / Technics SL2000 + NAD PP2i/ Apple TV 4K + Nvidia Shield + Vero 4K+/ Vu+ Duo2 / LG 55C7 / JVC X7900 met iVisions Cinema 4K 260 cm / AVI ADM9.1RS actives front en center + AVI DM5 rears + 4x Micca M8C + Rythmik E15

The Good Son

Bedankt voor jullie snelle reacties!

Remote kabeltje gaat helaas niet lukken daar de versterker deze aansluiting niet heeft 😣
Een nieuwe afstandsbediening erbij kopen vind ik verhoudingsgewijs te duur, buiten het feit dat ik al genoeg afstandsbedieningen heb rond liggen op de tafel!

Maarten110

Misschien een beetje late reactie, maar kun je even de typenummers van de remotes neerzetten.

Dat helpt ons jou te helpen.

Er is vast wel online te vinden voor welke apparaten een remote geschikt is namelijk.


The Good Son

Bedankt voor je reactie, Maarten.
Ik heb de SA8400 aan mij voorbij laten gaan.
Denk dat ik toch liever iets meer geld uitgeef voor een SA 15, die beter bij mijn versterker past en komen ook vaak genoeg tweedehands voorbij op EBay of Marktplaats.

Het valt mij, wonend in Duitsland, overigens op dat tweedehands audio in Nederland vaak goedkoper word aangeboden dan in Duitsland. Zeker als je naar het wat hogere segment kijkt.
Gelukkig woon ik niet zo ver weg van de grens en kan Ik af en toe mijn slag nog eens slaan op Marktplaats.  HB


Grüß Rick

Maarten110

Citaat van: The Good Son op juni 06, 2019, 22:07:19
Bedankt voor je reactie, Maarten.
Ik heb de SA8400 aan mij voorbij laten gaan.
Denk dat ik toch liever iets meer geld uitgeef voor een SA 15, die beter bij mijn versterker past en komen ook vaak genoeg tweedehands voorbij op EBay of Marktplaats.

Het valt mij, wonend in Duitsland, overigens op dat tweedehands audio in Nederland vaak goedkoper word aangeboden dan in Duitsland. Zeker als je naar het wat hogere segment kijkt.
Gelukkig woon ik niet zo ver weg van de grens en kan Ik af en toe mijn slag nog eens slaan op Marktplaats.  HB


Grüß Rick

Gutenmorgen Rick,

ok, sucses met de zoektoch naar een mooie SA gewenst  :yes:


Misschien is de audio hier in NL soms wat goedkoper te vinden, wij halen dan weer meer dan 200.000 auto's bij onze oosterburen vandaan met import  :schater:

The Good Son

Dan ga ik maar tweedehands Marantz importeren uit NL, kijken of ik na een jaar ook de 200.000 stuks aantikt!   8-)

Vinyl_Fuchs

Citaat van: The Good Son op juni 06, 2019, 22:07:19
Bedankt voor je reactie, Maarten.
Ik heb de SA8400 aan mij voorbij laten gaan.
Denk dat ik toch liever iets meer geld uitgeef voor een SA 15, die beter bij mijn versterker past en komen ook vaak genoeg tweedehands voorbij op EBay of Marktplaats.

Het valt mij, wonend in Duitsland, overigens op dat tweedehands audio in Nederland vaak goedkoper word aangeboden dan in Duitsland. Zeker als je naar het wat hogere segment kijkt.
Gelukkig woon ik niet zo ver weg van de grens en kan Ik af en toe mijn slag nog eens slaan op Marktplaats.  HB


Grüß Rick
Goede beslissing. Ik ben nogal van "matching parts".
Main set up:
Vv.: Nat Audio Plasma R; E.v. 2x Nat Audio Se1 Mk II; Sacd-speler: Sony scd555 ES met art-speakmod.; Platenspeler: Denon SL 7D; Element: Denon DL-A100; Phono: ASR Audio Basis Exclusive X2; Marantz ND8006; AKG Q701; LS: Klipsch La Scala ALK.

The Good Son

Citaat van: Vinyl_Fuchs op juni 07, 2019, 18:06:18
Goede beslissing. Ik ben nogal van "matching parts".
Dat klopt, met een SA15 is het plaatje net iets mooier!

Gesendet von meinem SM-T550 mit Tapatalk


Vinyl_Fuchs

Mooie luidsprekers. Welke platenspeler is dat?
Main set up:
Vv.: Nat Audio Plasma R; E.v. 2x Nat Audio Se1 Mk II; Sacd-speler: Sony scd555 ES met art-speakmod.; Platenspeler: Denon SL 7D; Element: Denon DL-A100; Phono: ASR Audio Basis Exclusive X2; Marantz ND8006; AKG Q701; LS: Klipsch La Scala ALK.

The Good Son

Platenspeler is een Pro-ject RPM Carbon.
De luidsprekers zijn van Teufel, lekker veel speaker voor weinig geld!

Vinyl_Fuchs

Citaat van: The Good Son op juni 07, 2019, 21:16:28
Platenspeler is een Pro-ject RPM Carbon.
De luidsprekers zijn van Teufel, lekker veel speaker voor weinig geld!
Nice.
Main set up:
Vv.: Nat Audio Plasma R; E.v. 2x Nat Audio Se1 Mk II; Sacd-speler: Sony scd555 ES met art-speakmod.; Platenspeler: Denon SL 7D; Element: Denon DL-A100; Phono: ASR Audio Basis Exclusive X2; Marantz ND8006; AKG Q701; LS: Klipsch La Scala ALK.