Overname Onkyo 🙄

Gestart door xander32, mei 16, 2019, 06:34:39

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Cornelis1921

Citaat van: Vinyl_Fuchs op mei 17, 2019, 21:08:34
Bij mijn ev's spelen Russische en Amerikaanse buizen gebroederlijk naast elkaar. Misschien dat Trump en Putin hier een voorbeeld aan kunnen nemen. Alhoewel dat ik denk dat die geregeld gezellig bij mekaar op de wodka en koffie komen. Verschillen niet veel van mekaar.
Misschien de uiteindelijke opmaat voor een beter toekomst der wereld, Roy. Mogen wij het nog meemaken,  of althans hopen voor degenen die na ons komen. :gp:
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

CBdicX

#16
Eindelijk een goede ruimte correctie in D&M receivers, AccuEQ.............  :yes:
En gewoon vanaf 1 plek, niet als een kip zonder kop door de kamer op 8 plekken, en maar hopen dat ze alle 8 op de correcte plek waren, want kleine verschillen, grote resultaten met Audyssey.

jowa

Ach ja, we merken het wel wat het gaat brengen.
Genoeg merken nu in portfolio bij SU.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

pameijer

Citaat van: CBdicX op mei 17, 2019, 21:57:43
Eindelijk een goede ruimte correctie in D&M receivers, AccuEQ.............  :yes:
En gewoon vanaf 1 plek, niet als een kip zonder kop door de kamer op 8 plekken, en maar hopen dat ze alle 8 op de correcte plek waren, want kleine verschillen, grote resultaten met Audyssey.
Ik hoop inderdaad dat ze die keuze maken en Audyssey laten gaan.
Anthem MRX1120 / Sony UBP-X800M2 / Technics SL2000 + NAD PP2i/ Apple TV 4K + Nvidia Shield + Vero 4K+/ Vu+ Duo2 / LG 55C7 / JVC X7900 met iVisions Cinema 4K 260 cm / AVI ADM9.1RS actives front en center + AVI DM5 rears + 4x Micca M8C + Rythmik E15

CBdicX

Citaat van: pameijer op mei 18, 2019, 11:36:45
Ik hoop inderdaad dat ze die keuze maken en Audyssey laten gaan.

Lijkt mij van wel want dat scheelt 100den Audyssey licenties per jaar, zal ook niet goedkoop zijn en Audyssey staat al een tijdje stil.