Ki pearl lite amp en cd met 1 remote

Gestart door Roy_hv5, mei 09, 2019, 20:34:08

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Roy_hv5

Dag,
Ik heb nu de set pm en cd speler compleet, en heb de koppeling aangebracht zodat ik beide apparaten met de remote control 003pm kan bedienen.
Dat gaat voor het meeste goed.

Als ik op de toets (power off) druk, gaat de versterker wel uit, de cd speler niet.
Ik heb de manual gevolgd,pm out is gekoppeld aan cd in, met op de cd speler de switch op (external).

Wat is jullie idee om dit op te lossen? Zojuist gevonden, de toets (source power) zet de cd speler aan, en uit.

Ik had verwacht dat pm en cd met 1 toets uit kon , niet dus.

Mocht er een mooiere oplossing zijn, let me know!

Mvgroet
Roy


Cornelis1921

Citaat van: Roy_hv5 op mei 09, 2019, 20:34:08
Dag,
Ik heb nu de set pm en cd speler compleet, en heb de koppeling aangebracht zodat ik beide apparaten met de remote control 003pm kan bedienen.
Dat gaat voor het meeste goed.

Als ik op de toets (power off) druk, gaat de versterker wel uit, de cd speler niet.
Ik heb de manual gevolgd,pm out is gekoppeld aan cd in, met op de cd speler de switch op (external).

Wat is jullie idee om dit op te lossen? Zojuist gevonden, de toets (source power) zet de cd speler aan, en uit.

Ik had verwacht dat pm en cd met 1 toets uit kon , niet dus.

Mocht er een mooiere oplossing zijn, let me know!

Mvgroet
Roy
Hallo Roy, welke PM en welk CDs heb je momenteel in gebruik waarbij dit speelt? Groetjes van Cor,
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *