Forum is traag?

Gestart door i2Paq, april 24, 2019, 09:24:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

lo

Even alle nieuwe posts bekeken en dat gaat wel vlot. Ook nu in dit topic gaat het goed. Strange.
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

pameijer

Het wisselt idd sterk. Maar traag is vaak ook echt heel traag. Heb je shared hosting? Oftewel deel je de server bij je hoster met andere sites? Zou kunnen dat er 1 bij is gekomen die aardig wat resources vraagt van de server.....
Anthem MRX1120 / Sony UBP-X800M2 / Technics SL2000 + NAD PP2i/ Apple TV 4K + Nvidia Shield + Vero 4K+/ Vu+ Duo2 / LG 55C7 / JVC X7900 met iVisions Cinema 4K 260 cm / AVI ADM9.1RS actives front en center + AVI DM5 rears + 4x Micca M8C + Rythmik E15

Maurice

Citaat van: pameijer op april 25, 2019, 23:01:11
Het wisselt idd sterk. Maar traag is vaak ook echt heel traag. Heb je shared hosting? Oftewel deel je de server bij je hoster met andere sites? Zou kunnen dat er 1 bij is gekomen die aardig wat resources vraagt van de server.....
Nee, ik heb geen shared hosting, dus dat mag het niet zijn. Ik zie inmiddels wel in de logbestanden van de webserver voorbij komen dat er veel hack-pogingen zijn op dit domein, maar die zijn te random om echt te vertragen denk ik.
Ik heb de vraag ook bij de webhoster neergelegd, mogelijk kan deze nog iets ontdekken.
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

Maurice

De webhoster dacht een oplossing te hebben, kunnen jullie aangeven of er verbetering is opgetreden?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

agr64

Soms snel en soms traag op mobiel, tablet en verschillende laptops. Andere site's zijn op het zelfde moment wel snel....

NB

Citaat van: Maurice op april 26, 2019, 16:37:33
De webhoster dacht een oplossing te hebben, kunnen jullie aangeven of er verbetering is opgetreden?

Ik heb de indruk dat het weer wat vlotter gaat.:-)
Kamer set:
Marantz PM 6007 - Q Acoustics 3050 - Infinity Alpha 10 - Yamaha CDS303 - Marantz cd 5000-
Pioneer DV-50LX- Bluetooth receiver BLS- B11.
Sennheisser HD 700 en Sennheiser IE 800.

Slaapkamer:
PM 6004, Mistral Bow 3, Philips cd 723, Dab+tuner.

xander32

Hier ervaar ik nog haperingen; de afgelopen 10 minuten, koste het twee maal veel tijd om een pagina te laden.

lo

Hier idem, terwijl anderen wel snel laden.
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

jowa

Hier ook nog veel haperingen. Nu via de webbrowser (FF).

Paul

Lees het forum via m,n mobiel. Android geeft geen problemen met het laden van de pagina's.
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

pietjepc

Hier ook via de mobiel. Laden van de pagina gaat sneller dan het was, het laden van de pagina om een antwoord te geven duurde wel weer langer (5 sec)
PM-15s1, SA-15s1, UD5005, TD160, XT6F

Maurice

Ik heb zelf nog een aanpassing gedaan, mogelijk dat dit werkt?


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk Pro
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

TurboMarco

Pagina laad normaal nu .
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

xander32

Op dit moment heb ik het idee dat jouw laatste ingreep goed geholpen heeft 👍🏻

Citaat van: Maurice op april 27, 2019, 23:40:34
Ik heb zelf nog een aanpassing gedaan, mogelijk dat dit werkt?


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk Pro

i2Paq

Hier oogt het ook beter!
Het feit dat licht sneller gaat dan geluid kan mogelijk verklaren dat iemand een helder licht lijkt, totdat hij begint te praten...