Hoe verhoudt de pm17 mk2 ki zich tot een pearl lite?

Gestart door themaestro, november 19, 2019, 23:23:22

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Paul

Zo is het, jouw manier van audio beleven en blijven posten.
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

xander32

Wat Maurice en Paul al aangaven; vertrouw op jouw eigen oren en ervaringen. Ook al zijn die oren op zich zo onbetrouwbaar als wat, je hebt het er maar mee te doen als mens  :-)

En de discussie(s) die er ontstaan zorgen er juist voor dat het forum levendig blijft, daar juist dank voor 👍🏻


Citaat van: themaestro op november 26, 2019, 17:35:09
Allereerst spijt het mij heren dat ik als TS dergelijke reacties uitlok.
Een mening van een niet technische luisteraar, en misschien strooit dit weer zout in open wonden, maar ik meen toch echt verschil te horen als ik een andere versterker op mijn  set speakers aansluit. Natuurlijk bepalen de speakers voor het grootste deel hoe geluid weergegeven wordt maar dat elke versterker hetzelfde geluid doorstuurt is een fabeltje volgens mij.  [Oei oei, wat zeg ik nu?]

themaestro

OK....

3 pagina's reacties maar helaas weinig die iets zeggen over de ervaringen over de pm17 ki t.o.v. de pearl lite.
Behalve dan degene die meldde dat de pearl wat frisser, analytischer zou klinken.
Wat zou trouwens een gangbare prijs zijn voor een pearl lite in zgan toestand met doos en manual?
Musical Fidelity cd transport x-ray v8, Musical Fidelity x-dac v8, Mystère ai11, Musical Fidelity M6Si,  PSB Synchrony One,  Tannoy XT8F, Sony PS-6750 met Nagaoka MP200, Fluance RT85 2M Blue.
" The message is in the music "

xander32

Check MP en aanverwante sites.

Citaat van: themaestro op november 30, 2019, 20:12:18
OK....

3 pagina's reacties maar helaas weinig die iets zeggen over de ervaringen over de pm17 ki t.o.v. de pearl lite.
Behalve dan degene die meldde dat de pearl wat frisser, analytischer zou klinken.
Wat zou trouwens een gangbare prijs zijn voor een pearl lite in zgan toestand met doos en manual?

renes59

Citaat van: themaestro op november 30, 2019, 20:12:18
OK....

3 pagina's reacties maar helaas weinig die iets zeggen over de ervaringen over de pm17 ki t.o.v. de pearl lite.
Behalve dan degene die meldde dat de pearl wat frisser, analytischer zou klinken.
Wat zou trouwens een gangbare prijs zijn voor een pearl lite in zgan toestand met doos en manual?
Dan zijn er geen ervaringen, jammer.
Die wel ervaringen hebben gepost daarvan vraag ik mij af of die de versterkers naast elkaar hebben gehoord of alleen maar denken dat een nieuwe generatie versterker wel frisser en analytischer moet klinken.
Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.

Zep

Citaat van: MPX op november 26, 2019, 20:20:23
Hoe je het ook bekijkt, het zit in elk geval tussen de oren  :schater:

Ja zeker...en in je ❤
Emoties bepalen je aankoop net zo goed, het gevoel dat je bij een versterker hebt bepaalt ook wat je tussen je oren gaat ervaren. Dus we luisteren niet alleen met onze oren....
Voor mij kan een goede vesterker luid spelen zonder je luidsprekers te gaan vervormen...en dat met een gemak en "rust" zodat je niet in de gaten hebt hoe hard het gaat. Hij moet dus grip en autoriteit hebben en dat ga je wel horen, voelen en emotioneel beleven is mijn ervaring. Voor mij dus de ballen en de uitstraling...ben gek op dikke versterkers  :-P
*Nu-Vista 600**ATC SCM40**Node 2i/Chord Qutest*

SB_Marantz

Facts count.




CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

renes59

#37
Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.

Zep

*Nu-Vista 600**ATC SCM40**Node 2i/Chord Qutest*