Tannoy ls op MP

Gestart door xander32, april 05, 2019, 09:22:13

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.


TurboMarco

(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

joep


Rob46

#3
Allemaal zeer mooie en goede luidsprekers. In huize Rob krijgt dit geen goedkeuring om te plaatsen. Hier is men tevreden met strak, modern en in het wit. Zoals vaker genoemd, behoorlijke meubelstukken die in het interieur moeten passen en ze hebben de (adem)ruimte nodig om maximaal van deze jongens te kunnen genieten. De GoldenEar was eigenlijk al over de grens, maar een etentje heeft destijds de doorslag gegeven. Dat gaat mij geen tweede keer lukken  :-D.

Audiofiel

Wat een lelijke luidsprekers allemaal.  :wink:

jowa

Gewoon de witkwast/roller er bij pakken.
Moet je eens zien hoe strak ze er daarna in het wit bij staan. [emoji854]




Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Marvin

Vind die Canterbury's toch wel heel erg vet hoor.

jowa

Zelf vind ik de Stirling GR er wel gaaf uit zien.
Die twee onderste zijn mij iets te dikbuikig.






Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

NB

Kamer set:
Marantz PM 6007 - Q Acoustics 3050 - Infinity Alpha 10 - Yamaha CDS303 - Marantz cd 5000-
Pioneer DV-50LX- Bluetooth receiver BLS- B11.
Sennheisser HD 700 en Sennheiser IE 800.

Slaapkamer:
PM 6004, Mistral Bow 3, Philips cd 723, Dab+tuner.

xander32

... niet als je steeds weer met dit zelfde "grapje" komt. Zal wel leeftijds gebonden zijn 😏.

Citaat van: Nb op april 05, 2019, 16:21:53
Best wel grappig.  :yes:

joep

Citaat van: xander32 op april 05, 2019, 16:35:19
... niet als je steeds weer met dit zelfde "grapje" komt. Zal wel leeftijds gebonden zijn 😏.

Nooi gedacht dat jij hem zou snappen Xander.
(niet echt leeftijds gebonden, meer een kwestie van algemene ontwikkeling, maar je kunt gelukkig ook een hoop Googelen tegenwoordig).  :angel:

renes59

Zou ze graag alle 5 uit proberen, vind het mooie luidsprekers. Doet me meer dan de moderne toestanden in pianolak.
Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.


Rob46

Die D serie heeft mij altijd wel aangetrokken. In de jaren 90 waren dit hele populaire en gewilde luidsprekers. Volgens mij zelfs nu nog, want vaak zijn deze al snel van MP verdwenen. Er vanuitgaande dat ze dan verkocht zijn. De D700 op een Marantz voor- en eindcombi ooit aan het werk gehoord. Prachtig!

Marvin

Die D700 en D900 zijn wel erg vette kasten hoor, die had ik op het oog voor ik bij die PA kasten ging snuffelen.