Marantz vids

Gestart door xander32, maart 19, 2019, 06:29:28

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

xander32

Dit draadje is bedoelt om video's rondom Marantz te posten. Vanaf het www of een eigen, zijnde een review, demo of anders, als her maar een link heeft met Marantz.


https://youtu.be/CQBOxlo6JNE


Waarover ik mij steevast verbaas, is sommige reply op een vid als bovenstaande;
Men meent de geluidskwaliteit te kunnen beoordelen op basis van zo'n filmpje. Zelf bekijk ik deze via een tablet, vele anderen waarschijnlijk idem of via een smartphone. Hoe kan men via het beperkte geluid van een tablet/smartphone een reëele inschatting maken van de geluidskwaliteit van de gefilmde set 🤔.

TurboMarco

CiteerZelf bekijk ik deze via een tablet, vele anderen waarschijnlijk idem of via een smartphone. Hoe kan men via het beperkte geluid van een tablet/smartphone een reëele inschatting maken van de geluidskwaliteit van de gefilmde set 🤔.
Nog belangrijker is om te weten hoe de opname tot stand gekomen is ,welke opname apparatuur werd er gebruikt ?
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

xander32

Maar ook al zou dat, de opname, allemaal top zijn, dan nog vraag ik mij af wat je daarmee kan luisterende via de speakertjes van een tablet of smartphone ...

Citaat van: TurboMarco op maart 19, 2019, 09:49:51
Nog belangrijker is om te weten hoe de opname tot stand gekomen is ,welke opname apparatuur werd er gebruikt ?

xander32


TurboMarco

Citaat van: xander32 op maart 20, 2019, 06:13:46
Maar ook al zou dat, de opname, allemaal top zijn, dan nog vraag ik mij af wat je daarmee kan luisterende via de speakertjes van een tablet of smartphone ...
Ik kan geen reden bedenken om het te beluisteren via de speakertjes van een tablet of phone  HLP
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)