SR6200 geeft enkel geluid door in S-direct modus

Gestart door DirkP, maart 17, 2019, 18:25:00

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DirkP

Heeft iemand hier een idee ? Ik ben wat leek hierin. Ik heb een Marantz SR6200 overgenomen van iemand die hem wilde inruimen voor een Sonos systeem. Ik vond het zonde dat deze naar de schroot ging, wat het oorspronkelijke plan was. Volgens mijn kennis werkte deze nog prima en ik mocht hem zomaar meenemen. Wat wil je nog meer :-)
Er zit geen afstandsbediening meer bij.
Ik heb deze aangesloten op mijn set vintage Technics 2.0 speakers als test. Het ingangsignaal komt analoog van mijn mengpaneel.
Het probleem is nu dat de receiver enkel maar geluid geeft wanneer ik hem in S-direct modus zet. In zijn normale modus doet hij niets. Ik heb al verschillende instellingen geprobeerd zonder resultaat. Ook een reset naar fabrieksinstelling geeft geen oplossing.
Ik heb hierdoor geen toonregeling, e.d. Ik heb eveneens de surround getest door de speakers van uitgang te wisselen, maar de surround doet het in S-direct modus ook niet. Ook de verschillende surround instellingen zijn niet toegankelijk in S-direct.
Mij lijkt dit een probleem met de ingebouwde voorversterker ? Of heb ik het mis ?
Bedankt voor jullie tips !