Wanneer komt de NA11s2 uit?

Gestart door Vinyl_Fuchs, maart 14, 2019, 20:12:33

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Vinyl_Fuchs

Ik zie op de Marantz-site dat de NA11s1 er al een tijdje niet meer opstaat. Ik ben benieuwd wanneer de opvolger komt of gaan ze voor een ND10 s1 (SA-NA combi) met een groter display. Zou wel zo handig zijn.
Main set up:
Vv.: Nat Audio Plasma R; E.v. 2x Nat Audio Se1 Mk II; Sacd-speler: Sony scd555 ES met art-speakmod.; Platenspeler: Denon SL 7D; Element: Denon DL-A100; Phono: ASR Audio Basis Exclusive X2; Marantz ND8006; AKG Q701; LS: Klipsch La Scala ALK.

xander32

Een jaar terug gaven de ontwikkelaars tijdens de M&G bij Marantz te Eindhoven aan, dat er geen s2 gaat komen. Het lijkt erop dat de focus ligt bij spinners (SA Ruby en SA10), voorzien van een hoogwaardige dac, welke je eenvoudig extern kan benaderen.

Citaat van: Vinyl_Fuchs op maart 14, 2019, 20:12:33
Ik zie op de Marantz-site dat de NA11s1 er al een tijdje niet meer opstaat. Ik ben benieuwd wanneer de opvolger komt of gaan ze voor een ND10 s1 (SA-NA combi) met een groter display. Zou wel zo handig zijn.

jowa

Hang daar een mooi streaming endpoint aan welk de meeste streaming diensten en Roon aankan.
Goede app erbij en klaar ben je.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

xander32

 :yes:

Citaat van: jowa op maart 14, 2019, 20:24:48
Hang daar een mooi streaming endpoint aan welk de meeste streaming diensten en Roon aankan.
Goede app erbij en klaar ben je.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

:gp:

xander32

... indien ik het budget voor een SA10 zou hebben, kwam er een Aurender  :yes:.

Vinyl_Fuchs

Citaat van: jowa op maart 14, 2019, 20:24:48
Hang daar een mooi streaming endpoint aan welk de meeste streaming diensten en Roon aankan.
Goede app erbij en klaar ben je.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Dus zoals ik al voorstelde een roon-compatibel ND10s1 met een groot display voor mooie albumweergave en betere app.
Main set up:
Vv.: Nat Audio Plasma R; E.v. 2x Nat Audio Se1 Mk II; Sacd-speler: Sony scd555 ES met art-speakmod.; Platenspeler: Denon SL 7D; Element: Denon DL-A100; Phono: ASR Audio Basis Exclusive X2; Marantz ND8006; AKG Q701; LS: Klipsch La Scala ALK.

Vinyl_Fuchs

Citaat van: xander32 op maart 14, 2019, 20:26:39
... indien ik het budget voor een SA10 zou hebben, kwam er een Aurender  :yes:.
Yep een A10. Is echter ook nog niet Roon-ready.
Main set up:
Vv.: Nat Audio Plasma R; E.v. 2x Nat Audio Se1 Mk II; Sacd-speler: Sony scd555 ES met art-speakmod.; Platenspeler: Denon SL 7D; Element: Denon DL-A100; Phono: ASR Audio Basis Exclusive X2; Marantz ND8006; AKG Q701; LS: Klipsch La Scala ALK.

xander32

Roon heb ik niet nodig om van muziek te genieten; het ziet er fantastisch uit en kent een evenzo fantastische functionaliteit, maar €500 voor een app waarvan de houdbaarheid onduidelijk is ...  :no:

Citaat van: Vinyl_Fuchs op maart 14, 2019, 20:30:05
Yep een A10. Is echter ook nog niet Roon-ready.

CBdicX

Heb nog een NA11S1 nieuw kunnen kopen 4 maanden geleden, a 1795,00 euro !
Maar zo te zien is het echt afgelopen, nergens meer te vinden, ook op Marktplaats niet.
Ik hoop ook op een opvolger tzt, zo niet dan houd deze het nog wel 10 jaar uit.........
Trouwens in die 4 maanden geen misstap gemaakt qua Internet (radio) verbinding of conversie.
Heb ik wel eens anders mee gemaakt met receivers.

xander32

Hier is de NA11s1 tot op heden ook stabiel. Als er een keer iets mis gaat, betreft dat steevast een netwerk issue (de connectie iPad, waarop de Marantz app staat > NA11 die er heel soms uit vliegt doordat de router iets doet waar ik geen zicht op heb).

Citaat van: CBdicX op maart 16, 2019, 13:22:29
Heb nog een NA11S1 nieuw kunnen kopen 4 maanden geleden, a 1795,00 euro !
Maar zo te zien is het echt afgelopen, nergens meer te vinden, ook op Marktplaats niet.
Ik hoop ook op een opvolger tzt, zo niet dan houd deze het nog wel 10 jaar uit.........
Trouwens in die 4 maanden geen misstap gemaakt qua Internet (radio) verbinding of conversie.
Heb ik wel eens anders mee gemaakt met receivers.