De set van Roy

Gestart door NeoSoulGroove, juni 27, 2013, 12:12:03

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

contour

Citaat van: xander32 op augustus 10, 2014, 17:14:48
Ik zeg doen: die twee x een halve meter gaat echt een verschil geven! En niet enkel de breedte in schuiven; zet de ls. dan ook gelijk verder van de achterwand af. Minimaal met hun frontjes een paar cm voor die van het meubel.

Ik weet zeker dat dit een positief verschil zal geven :yes:.

Yep gaat een hele hoop schelen!!!!

Rob
Buchardt S300 mk 2 SE;Marantz PM11S1;Marantz SA15S2;Chord Signature luidsprekerkabel;Verastarr silver signature interlink;Verastarr silver signature powercable;Powerlab G7powercable

NeoSoulGroove

Citaat van: contour op augustus 10, 2014, 17:25:58
Yep gaat een hele hoop schelen!!!!

Rob

Heren, mijn dank  notworthy heb ze nu verder uit elkaar gezet (zover mogelijk, is nu 2,5mtr) en behoorlijk stuk naar voren gezet. Zal tzt toch iets anders moeten verzinnen, met name die htpc. Hij kan in die meubel, net, maar dan heb ik een warmte issue (moet ff kijken hoe warm die wordt) en die subwoofer kan wel ergens anders staan dan waar die nu is. De bedoeling is ook om er een achterwand te maken achter de meubel (zicht van de verwarming stoort me  frusty en staat toch nooit aan....). Voor nu moet het zo maar eventjes.
Marantz SM-17; Marantz PM-17; Marantz SA-17S1; Marantz NA7004; MusicHall 7.1 draaitafel; B&W 685 S2

xander32


NeoSoulGroove

Aangezien ik behoorlijk wat digitale bestanden heb staan op mijn NAS, was het hoogtijd om dat ook eens fatsoenlijk aan te pakken. Heb nu 2e hands een Musical Fidelity M1 DAC zwart aangeschaft. Na wat geklooi  frusty, kreeg niet de correcte kHz zichtbaar in de DAC, nu eindelijk via de Marantz versterker genieten van al dat moois. Is nu aangesloten via een optische uit vanuit de comp naar de DAC en vandaar uit via Van Den Hul Interlinks naar de versterker. Uiteraard dmv Foobar  HB
Marantz SM-17; Marantz PM-17; Marantz SA-17S1; Marantz NA7004; MusicHall 7.1 draaitafel; B&W 685 S2

Vinyl_Fuchs

#34
Citaat van: NeoSoulGroove op september 21, 2014, 13:33:06
Aangezien ik behoorlijk wat digitale bestanden heb staan op mijn NAS, was het hoogtijd om dat ook eens fatsoenlijk aan te pakken. Heb nu 2e hands een Musical Fidelity M1 DAC zwart aangeschaft. Na wat geklooi  frusty, kreeg niet de correcte kHz zichtbaar in de DAC, nu eindelijk via de Marantz versterker genieten van al dat moois. Is nu aangesloten via een optische uit vanuit de comp naar de DAC en vandaar uit via Van Den Hul Interlinks naar de versterker. Uiteraard dmv Foobar  HB
Ennuh: Streek- en naamgenoot. Nog steeds tevreden of inmiddels aanpassingen in je set? Lees graag hoe het gaat.
Main set up:
Vv.: Nat Audio Plasma R; E.v. 2x Nat Audio Se1 Mk II; Sacd-speler: Sony scd555 ES met art-speakmod.; Platenspeler: Denon SL 7D; Element: Denon DL-A100; Phono: ASR Audio Basis Exclusive X2; Marantz ND8006; AKG Q701; LS: Klipsch La Scala ALK.