2x + draad gebruiken voor 3e speaker in Stereo ?

Gestart door CBdicX, januari 19, 2019, 19:07:04

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

xander32

... even lomp, kort door de bocht: met jouw opstelling kan je er net zo goed een bt speakertje of een Yacamici all in one setje neerzetten ... Je laat met de opstelling van de ls het grootste deel van het potentieel van de set liggen  :-(.

Is er niets aan de opstelling te doen? Zo nee, waarom niet?

DansaN

Citaat van: CBdicX op januari 20, 2019, 20:21:45
Weet zeker dat je gelijk heb, ander wandmeubel zit er op dit moment niet in, word ook lastig gezien de 65 inch die erop staat en andere spullen zoals de Ruby en de NA11, heb deze breedte op dit moment nodig, helaas.
Maar dichter bij elkaar werkt zeker, heb een setje Magnats boekenplank speakers naast de TV neer gezet en die hadden dit probleem niet, het zit dus niet in de speakers maar de plaats waar ze moeten staan  :-(
En een paar knappe boekenplank luidsprekers naast de TV is geen optie?
Ik weet niet hoe diep het meubel is en je zou wellicht moeten kijken naar gesloten of poort aan de voorzijde.
Met een paar iso acoustic stands op het meubel en gaan?!?

CBdicX

Toch een iets andere weg, en veilige weg bewandeld, en dat werkt voor mij prima !

Gisteren een Denon AVR X250BT ontvangen, aan de Ruby gehangen via een High Low converter, een Center speaker aan de Center uitgang van de BT, van Stereo naar Dolby Prologic Cinema, volume afregelen, en klaar !
Precies wat ik zoek, een mooie invulling van het audio gat met volledige controle, en als bonus kan mijn subwoofer ook aan de BT 
Nu nog even wachten op de Kef R2C die ik bij Marcel H&C besteld heb om alles mooi op toon balance te krijgen.