Marantz UD5007

Gestart door janeningrid, januari 04, 2019, 20:11:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

janeningrid

Citaat van: Bert Poelman op januari 06, 2019, 13:46:49
Zou het niet zo kunnen zijn dat je in de TV iets moet toewijzen?

Bedankt Bert, maar dat is het niet andere apparaten werken wel gewoon

Bert Poelman

Werkt er helemaal niks? Of heb je wel geluid, dus kun je wel cd's afspelen op de UD?

janeningrid

Citaat van: Bert Poelman op januari 10, 2019, 18:06:25
Werkt er helemaal niks? Of heb je wel geluid, dus kun je wel cd's afspelen op de UD?

Hoi,
Zodra ik de 5007 in mijn receiver steekt heb ik geen geluid en ook geen beeld.
Als ik de 5007 in mijn tv steek werkt alles perfect.
Andere apparaten ook geprobeerd in de ingang van mijn receiver en dan geen probleem.

pameijer

Citaat van: janeningrid op januari 10, 2019, 20:16:39
Hoi,
Zodra ik de 5007 in mijn receiver steekt heb ik geen geluid en ook geen beeld.
Als ik de 5007 in mijn tv steek werkt alles perfect.
Andere apparaten ook geprobeerd in de ingang van mijn receiver en dan geen probleem.
Je moet ook niet het hele apparaat in de receiver steken man, alleen de kabel. Ik zou ook niet te vaak de UD5007 in je TV stoppen  byebye
Anthem MRX1120 / Sony UBP-X800M2 / Technics SL2000 + NAD PP2i/ Apple TV 4K + Nvidia Shield + Vero 4K+/ Vu+ Duo2 / LG 55C7 / JVC X7900 met iVisions Cinema 4K 260 cm / AVI ADM9.1RS actives front en center + AVI DM5 rears + 4x Micca M8C + Rythmik E15

janeningrid

Citaat van: pameijer op januari 10, 2019, 20:21:42
Je moet ook niet het hele apparaat in de receiver steken man, alleen de kabel. Ik zou ook niet te vaak de UD5007 in je TV stoppen  byebye

Shit daarom gaat het niet zoals ik wil :-o

Bert Poelman

Via welke ingang op de TV heb je de SR gekoppeld?, volgens mij heb je drie ingangen op je TV.
Als  je de UD rechtstreeks aan de TV koppelt, welke ingang van de TV gebruik je dan? En is dat dezelfde ingang als je de UD via de SR 6009 lust?

Er moet volgens mij ergens iets fout aangesloten zitten!

janeningrid

Citaat van: Bert Poelman op januari 11, 2019, 04:15:14
Via welke ingang op de TV heb je de SR gekoppeld?, volgens mij heb je drie ingangen op je TV.
Als  je de UD rechtstreeks aan de TV koppelt, welke ingang van de TV gebruik je dan? En is dat dezelfde ingang als je de UD via de SR 6009 lust?

Er moet volgens mij ergens iets fout aangesloten zitten!

De SR heb ik in de ARC hdmi van de tv zitten de UD heb ik zowel via hdmi 1 als hdmi 3 geprobeerd op de tv en werkt dan.Welke ingang ik probeer op de SR hij ziet het apparaat aangaan en geeft dan door geen signaal.
Als ik dan in de set up wil van de SR dan valt om de 2 seconden het beeld weg van de osd.
Zojuist geprobeerd op een Denon 4400  en werkt dan wel???
SR terug gezet via hard reset geen oplossing
UD teruggezet via hard reset geen oplossing
Ik heb ook een UD van mijn broer hier staan en die werkt wel gewoon geeft direct beeld ppppffffff schiet mij maar lek
Dus mijn instellingen moeten goed staan, maar de communicatie tussen mijn SR en UD klopt niet.

RHK

Geluid van de UD7007 coaxiaal aansluiten op de SR en beeld van de UD rechtstreeks via HDMI naar de tv? (HDMI 2 of 3 van de tv, niet de ARC)
Marantz AV7706* Rotel RMB-1575* Parasound ZampV3*B&W 702S3* Klipsch RP-504C* Klipsch R-112-SW sub* Hepta Bariton sub* Antimode 8033 SII *Hepta Spring* Atmos Dali Alteco C1*
LG Oled65G1RLA* Panasonic DMP-UB900* RU Connected*

janeningrid

Citaat van: RHK op januari 11, 2019, 18:27:02
Geluid van de UD7007 coaxiaal aansluiten op de SR en beeld van de UD rechtstreeks via HDMI naar de tv? (HDMI 2 of 3 van de tv, niet de ARC)

Bedankt voor het meedenken.
Wat jij voorstelt is in mijn ogen enkel handig dat ik de tv niet hoeft aan te zetten als ik een cd afspeel.
Ik speel nu alles cd,dvd,en blu ray via hdmi 3 van mijn tv en het geluid gaat dan over mijn receiver (tv audio)
Het enige wat ik wil en wat maar niet lukt is de UD via mijn SR te laten lopen met HDMI
Ben normaal gesproken wel in voor een uitdaging, maar dit drijft me tot wanhoop hahaha

RHK

Niet alleen handig, maar ook fijn als ie het dan op deze manier wel doet. 8-)  Ik heb het ook zo gedaan, puur omdat het softwarematig niet foutloos samengaat tussen mijn SR en de LG. Geluid van mn UHD speler via HDMI naar de SR en beeld via de HDMI van de speler naar de tv. Ja, je moet een extra handeling in de bronkeuze doen, maar het werkt prima en alles went.  stupid
Marantz AV7706* Rotel RMB-1575* Parasound ZampV3*B&W 702S3* Klipsch RP-504C* Klipsch R-112-SW sub* Hepta Bariton sub* Antimode 8033 SII *Hepta Spring* Atmos Dali Alteco C1*
LG Oled65G1RLA* Panasonic DMP-UB900* RU Connected*

Bert Poelman

Als laatste idee heb ik dan nog: de SR in HDMI 1, of 3, en de UD dán in de SR? (Ik bedenk ook maar wat......)
Heb namelijk vaker gehoord dat ARC en combinatie's van merken vaker niet dan wel werkt.
Kan me levendig voorstellen dat je er knap hopeloos van wordt. Gelukkig hier geen problemen op dat gebied, aan mijn NR1606 "hangt" een ziggo-box, een Pioneer blu-ray, een Apple tv4, en een Panasonic 4k TV.

Marvin

Knap staaltje doorzettingsvermogen hoor, had dat ding allang in een emmer water gemieterd.

Marvin

Misschien dat je kan ruilen met je broer, als die van jouw het bij hem wel doet.

janeningrid

Citaat van: RHK op januari 11, 2019, 23:40:45
Niet alleen handig, maar ook fijn als ie het dan op deze manier wel doet. 8-)  Ik heb het ook zo gedaan, puur omdat het softwarematig niet foutloos samengaat tussen mijn SR en de LG. Geluid van mn UHD speler via HDMI naar de SR en beeld via de HDMI van de speler naar de tv. Ja, je moet een extra handeling in de bronkeuze doen, maar het werkt prima en alles went.  stupid

Voorlopig gedaan, zoals jij voorstelde.
Bedankt voor de hulp.

janeningrid

Citaat van: Bert Poelman op januari 12, 2019, 18:52:05
Als laatste idee heb ik dan nog: de SR in HDMI 1, of 3, en de UD dán in de SR? (Ik bedenk ook maar wat......)
Heb namelijk vaker gehoord dat ARC en combinatie's van merken vaker niet dan wel werkt.
Kan me levendig voorstellen dat je er knap hopeloos van wordt. Gelukkig hier geen problemen op dat gebied, aan mijn NR1606 "hangt" een ziggo-box, een Pioneer blu-ray, een Apple tv4, en een Panasonic 4k TV.

Zojuist geprobeerd helaas zelfde resultaat