reparateurs in het noorden van Nederland?

Gestart door koale, januari 04, 2019, 10:23:34

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

koale

Zitten er reparateurs in het noorden van het land? Een Marantz versterker/receiver is één ding maar waar kan ik terecht om hem na te laten kijken?

thanatos

Op audiofreaks forum zit user Lampje, hij woont de regio Groningen en kan je misschien wel helpen.

koale

Citaat van: thanatos op januari 04, 2019, 10:40:54
Op audiofreaks forum zit user Lampje, hij woont de regio Groningen en kan je misschien wel helpen.

Audiofreaks, die is bekend, daar kun je mij ook op vinden maar.....volgens Lampje's profiel zit hij in de regio Utrecht?

pameijer

Ik heb zelf twee keer een versterker naar AV Electronics in Groningen Stad gebracht. Prima bedrijfje!
Anthem MRX1120 / Sony UBP-X800M2 / Technics SL2000 + NAD PP2i/ Apple TV 4K + Nvidia Shield + Vero 4K+/ Vu+ Duo2 / LG 55C7 / JVC X7900 met iVisions Cinema 4K 260 cm / AVI ADM9.1RS actives front en center + AVI DM5 rears + 4x Micca M8C + Rythmik E15

Frits Denon

#4
De Groef Audio in de stad: http://www.degroefaudio.nl/

Audio Artistiek in Vries: https://www.audioartistiek.nl/

Met beide positieve resultaten gehad.
TV Set: Denon PMA 2010ae, Elac BS 403 / Hepta Gem, Sub ESP 2040, DVD/CD Denon DVD DBT 3313UD, Tuner Denon DNP 720ae

Cave: Accuphase E-270, Elac FS 249.3, BS 403, sub ESP 2040 2x, CD Denon SACD/CD 2000ae, Tuner Marantz 2120, Draaitafel: Sony PS- X4

thanatos

Citaat van: koale op januari 04, 2019, 12:58:42
Audiofreaks, die is bekend, daar kun je mij ook op vinden maar.....volgens Lampje's profiel zit hij in de regio Utrecht?

Ik ben abuis! user Sterremuur zit in Haren.

koale

Citaat van: thanatos op januari 04, 2019, 22:26:09
Ik ben abuis! user Sterremuur zit in Haren.

Oké, gaan we die eens vragen, bedankt  :wink:

AkTeVox

#7
Citaat van: thanatos op januari 04, 2019, 10:40:54
Op audiofreaks forum zit user Lampje, hij woont de regio Groningen en kan je misschien wel helpen.


Kees aka Lampje woont in Best net boven Eindhoven of verwar ik hem met iemand anders.

agr64

Heel vroeger bracht men in mijn omgeving nog  wel eens iets naar Doedens in Eelde. Geen idee of deze nog actief is.

koale

Citaat van: AkTeVox op januari 05, 2019, 09:49:43

Kees aka Lampje woont in Best net boven Eindhoven of verwar ik hem met iemand anders.
Lampje woont in de Bilt.

renes59

Kameraad van mij heeft een poosje terug zijn 38 jaar oude Luxman laten repareren bij  Sound Gallery in de Noorderstationstraat te Groningen. Wat nieuwe onderdelen erin , schoonmaken, hij was €100 kwijt en de versterker speelt weer als nieuw.  Mijn kameraad is heel tevreden.
Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.

agr64

Soundgalary was ik alweer vergeten  :-(. Heb een collega die daar vaste klant is en laat daar ook regelmatig onderhoud plegen en is ook altijd dik tevreden. Heb alleen geen idee van prijzen.

AkTeVox

Citaat van: koale op januari 05, 2019, 10:10:58
Lampje woont in de Bilt.


Nu je het schrijft inderdaad de Bilt. Ik verwissel de woonplaats van Kees met die van iemand anders.

Maus

Sterremuur ken ik persoonlijk (al jaren) is een prima en eerlijke man die de meeste versterkers wel weer aan de praat krijgt :)

koale

Sterremuur heeft het te druk, heeft geen tijd.