Marantz de-82

Gestart door Copylab, januari 04, 2019, 02:45:56

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Copylab

Hoi, ik heb namelijk onlangs een marantz de-82 aangekocht, deze moest ik wel herstellen, ik heb de 2 printjes van nieuwe Panasonic elco's voorzien, en nu hebben ze weer muziek, zowel analoog als met de digital DCC tapes zonder uitval, maar nu lijkt de remonte niet te werken, nieuw battery erin, en nog niets, van de remonte controller ben ikzeker dat deze werkt, wand ik zet mijn iPhone camera aan, en druk ik op de toetsen van de ab, en ik zie dan op mijn iPhone scherm het infra led knipperen, dat met op alle toetsen te drukken, dus veronderstel ik dat deze toch werkt??, hoe en wat kan ik doen om alsnog op afstand mijn de-82 te kunnen bedienen?

Hoewie Loewie

#1
Zit er misschien op de achterkant van het apparaat een schakelaar voor remote?

EDIT: Even gegoogled en inderdaad, er zit een schakelaar. Die staat mogelijk niet in de goede stand. Remote EXT is de juiste stand, volgens mij.


Receiver 2216 1515 - Tuner 2050 ST-50 - Deck 5010 SD1015
Setups: PM-KI Pearl Lite-PM6005-CD5005 / PM5004-CD5004-ST6003 / SR5023-CD5003
Heul veul Superscope Website: www.superscopeaudio.nl

Copylab

dankje wel Hoewie Loewie, nu werken ze wel, is lang niet gereageerd, ben erg ziek geweest en geen PC meer gehad , nu weer eentje in mijn bezit. erg bedankt nog

JohnWx

En een hele mooi DAC 7 zit erin dus digitaal aansluiten en genieten  hello
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.