Reparateur gezocht Marantz 2238b

Gestart door Johnwp01, januari 03, 2019, 21:53:02

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Johnwp01

Hallo allemaal, ik ben nieuw op het forum en nog even aan het zoeken hoe het allemaal werkt. Het forum heb ik gevonden op advies van een man die net als ik, helemaal enthousiast is van oude receivers. E.e.a. aanleiding van mijn zoektocht naar een goede en betrouwbare reparateur.
Waar het omgaat : ik heb een prachtige 2238B die er uitziet als nieuw en klinkt als een klok maar echter wel wat karakter heeft. En met karakter bedoel ik eigenaardigheden waar ik graag iemand eens naar zou laten kijken.  Zo klinkt het rechter kanaal wat zwakker (vooral in de lage tonen) dan het linker en valt dit soms ook uit. Op enig moment komt het wel weer in, maar lekker zit dit me niet.

Dit betekent dat ik op zoek ben naar een deskundige en betrouwbare reparateur. Niet ver van hier (ik woon in noord-Limburg) zit een bedrijf wat Euromaxx heet. Ik heb geen idee van de kwaliteit die zij leveren maar gelet op de overvolle winkel en rommelige werkplaats in de winkel zelf, heb ik een wat dubbel gevoel bij deze reparateur. Kent iemand andere reparateurs die uit de voeten kunnen met mijn receiver ? Op welke afstand is minder belangrijk,  ik ben bereid een stuk te rijden voor een vakkundige reparatie.

Alvast bedankt voor jullie hulp ! Met vriendelijke groet, Johnwp

koale

Stuur SB_Marantz of HAL9000 eens een berichtje. Wat ik zo heb begrepen zijn dat 2 experts op het gebied van reparatie/onderhoud.

RHK

Citaat van: koale op januari 03, 2019, 22:02:45
Stuur SB_Marantz of HAL9000 eens een berichtje. Wat ik zo heb begrepen zijn dat 2 experts op het gebied van reparatie/onderhoud.
Ik denk dat Thanatos ook nog genoemd mag worden. :wink:
Marantz AV7706* Rotel RMB-1575* Parasound ZampV3*B&W 702S3* Klipsch RP-504C* Klipsch R-112-SW sub* Hepta Bariton sub* Antimode 8033 SII *Hepta Spring* Atmos Dali Alteco C1*
LG Oled65G1RLA* Panasonic DMP-UB900* RU Connected*

koale

uiteraard, misschien zijn er nog wel meer te noemen.  :wink:

Johnwp01

Hartelijk bedankt voor jullie meedenken en snelle reacties. Ik heb inmiddels een telefoonnummer gekregen van een van de leden en hoop dat deze iets voor mijn jongensdroom kan betekenen.
Nogmaals, hartelijk dank !

Johnwp01

thanatos

Citaat van: RHK op januari 04, 2019, 03:49:58
Ik denk dat Thanatos ook nog genoemd mag worden. :wink:

Dat mag gerust.. maar anders dan een paar hobby projecten van mijzelf neem ik voorlopig geen projecten meer aan. Te druk helaas.

Advies vragen mag gerust, SB Marantz kan ik van harte aanbevelen of als die afstanden te ver zijn is Jeroen van Second Life audio in Noord  Holland ook een goed adres voor restauratie aan Japanse vintage.

RHK

Citaat van: thanatos op januari 04, 2019, 11:40:34
Dat mag gerust.. maar anders dan een paar hobby projecten van mijzelf neem ik voorlopig geen projecten meer aan. Te druk helaas.

Advies vragen mag gerust, SB Marantz kan ik van harte aanbevelen of als die afstanden te ver zijn is Jeroen van Second Life audio in Noord  Holland ook een goed adres voor restauratie aan Japanse vintage.

Ik bedoelde eigenlijk dat als er over expert gesproken wordt, jij niet vergeten mag worden.  8-)
Marantz AV7706* Rotel RMB-1575* Parasound ZampV3*B&W 702S3* Klipsch RP-504C* Klipsch R-112-SW sub* Hepta Bariton sub* Antimode 8033 SII *Hepta Spring* Atmos Dali Alteco C1*
LG Oled65G1RLA* Panasonic DMP-UB900* RU Connected*