Sansui AU-5900 Revisie

Gestart door Simon_Jaarsma, januari 01, 2019, 16:25:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Simon_Jaarsma

Citaat van: thanatos op januari 09, 2019, 14:17:03
lol.. waar heb je die gevonden ?

Tip.. niet open maken als de doos nog verzegeld is... Die op eBay geeft je genoeg budget voor 2019 aankopen  :-D

Krijg je er zoveel geld nog voor dan?? Dacht dat de prijs van een 2275 rond de €600 lag
VintageStereo op YT

thanatos

Als hij echt NOS is.. dus in verzegelde doos dan is het de ultieme 2275 voor een verzamelaar..

Maar dan moet hij aantoonbaar verzegeld zijn en nooit open geweest..

Dat op ebay/catawiki kan je veel geld opleveren schat ik in.

Simon_Jaarsma

Citaat van: thanatos op januari 09, 2019, 14:38:58
Als hij echt NOS is.. dus in verzegelde doos dan is het de ultieme 2275 voor een verzamelaar..

Maar dan moet hij aantoonbaar verzegeld zijn en nooit open geweest..

Dat op ebay/catawiki kan je veel geld opleveren schat ik in.

Ben benieuwd! maar ook als is hij eens open geweest zal hij nog wel wat waard zijn denk ik
VintageStereo op YT

i2Paq

Een NOS is meestal meer waard dan een nette gereviseerde.
Het feit dat licht sneller gaat dan geluid kan mogelijk verklaren dat iemand een helder licht lijkt, totdat hij begint te praten...

thanatos

jazeker, lekker het plastic op het front laten zitten en pas aanzetten als hij goed gecontroleerd is.

Zeker even aan een variac laten formeren/opregelen.

Simon_Jaarsma

Citaat van: thanatos op januari 09, 2019, 14:57:36
jazeker, lekker het plastic op het front laten zitten en pas aanzetten als hij goed gecontroleerd is.

Zeker even aan een variac laten formeren/opregelen.

Ja klopt denk niet dat de buffer het zo leuk vinden om de volle power op hun te krijgen
Citaat van: i2Paq op januari 09, 2019, 14:55:57
Een NOS is meestal meer waard dan een nette gereviseerde.

Toch wel vreemd ondaks de onderdelen na 40jaar zitten ook niet perfect zijn
VintageStereo op YT

thanatos

40 jaar stilstand is niet goed inderdaad.

Maar een verzamelaar wil zo mint mogelijk hebben en een nieuw in de doos zal de enige nog ter wereld zijn  :-D uniek dus.. en kan zomaar 2x de waarde vangen op een veiling.

Simon_Jaarsma

Citaat van: thanatos op januari 09, 2019, 15:01:57
40 jaar stilstand is niet goed inderdaad.

Maar een verzamelaar wil zo mint mogelijk hebben en een nieuw in de doos zal de enige nog ter wereld zijn  :-D uniek dus.. en kan zomaar 2x de waarde vangen op een veiling.

Als het de enige op de wereld is dan kan ik hem nog wel een paar jaar laten staan. Wordt het vanzelf meer waard  :schater: :schater:
VintageStereo op YT

Simon_Jaarsma

En bij deze de 2275 binnen. Zat nog mooi nieuw in de doos. Verkoper zei dat hij destijds gebruikt is voor een showmodel in zijn winkel.

Toch het ene en andere aan vervangen lampjes en relais.

Boutje rechts boven lijkt een krasje maar is nog een vies plekje dat is niet snel weg kon krijgen. Speelt veder perfect! Zeer content mee

En speciaal voor Ancien, een kiekje met buislampjes ipv leds.

Verstuurd vanaf mijn SM-A520F met Tapatalk

VintageStereo op YT

ancien

Zeer mooi Simon, laat mijn hart als verzamelaar weer vlugger slaan. Vele groeten.

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Marantz is my life -> mijn collectie: 3800+510M+150 / 4140 / 2325 / 120+1250 / 6300 / 4400 / 2245 / 110 Engraved Woodcased / 5220 / SE-1S Elektrostatic Headphones/ B&W DM2a / Audio Professional AP 30 / AP 60 / AP 70

Vinyl_Fuchs

Main set up:
Vv.: Nat Audio Plasma R; E.v. 2x Nat Audio Se1 Mk II; Sacd-speler: Sony scd555 ES met art-speakmod.; Platenspeler: Denon SL 7D; Element: Denon DL-A100; Phono: ASR Audio Basis Exclusive X2; Marantz ND8006; AKG Q701; LS: Klipsch La Scala ALK.