Marantz PM8006 speakers aansluiten

Gestart door Jwfpeters, december 10, 2018, 18:49:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Jwfpeters

Nou met een gelukje de PM7005 kunnen ruilen voor een PM8006 dus er zijn weer wat nieuwe mogelijkheden.

Ik speel met Quadral Platinum M4

De optie is er nu om het hoog en laag van de luidsprekers gescheiden aan te sluiten op de versterker (A/B) is dit de moeite? Lees hier en daar dat het per versterker verschild of dit beter is of niet. Speel nu met de Audioquest Rocket 33 kabel en die kan ik of aanpassen of andere kabels kopen om dit zo aan te sluiten maar voor ik dit doe zouden wat ervaringen en of adviezen wel fijn zijn voor ik geld uitgeeft aan iets wat niks tot weinig toevoegd maar omdat ik het ook leuk vind opties te gebruiken die ik heb ben ik wel een beetje nieuwsgierig dus vandaar de vraag.

Marvin

Altijd lastig daar een passend antwoord op te geven, om de reden die je zelf al aanhaalt.
Probeer het gewoon en bepaal voor jezelf of het meerwaarde heeft.
Bedenk wel dat alles gewoon uit dezelfde versterker aangestuurd wordt en je er dus niets op vooruit gaat in wattages oid.

Reb

Probeer anders eerst een goedkope kabel van de bouwmarkt. Hoor je verschil, dan kan het lonen om een duurdere kabel erbij te kopen.

Hoor graag je ervaring!
Marantz PM7005; Marantz ST6003; JBL Studio 530; Rpi+Hifiberry

Maus